HOĆEMO LI GLEDATI JOŠ JEDNU SEOBU Kuda će američki tiktokeri
Posle ozbiljnih navoda da će Sjedinjene Američke Države ukinuti svojim građanima pristup TikToku, mnoge kompanije koje su se usmerile na objavljivanje sličnog sadržaja pokušavaju da privuku korisnike, naročito influensere, na svoju stranu.
Jedan od njih je Substak, iako kompanija tvrdi da njeni planovi nemaju veze sa potencijalnim zabranjivanjem TikToka. Kompanija je najavila novi „kreator studio”, koji će ponuditi grupi kreatora besplatnu promociju i druge usluge ako „pretvore svoje TikTok kanale u Substac emisije i zajednice”.
Ovaj program je deo šireg napora ove kompanije da se proširi van razmene tekstualnih informacija. Ova inicijativa se poklopila sa nedavnim usvajanjem zakona koji bi mogao da zabrani TikTok u Sjedinjenim Američkim Državama, iako Substak tvrdi da njihovi planovi nisu povezani sa tim merama. „Ne uvodimo ovu opciju zbog panike oko zakona o Tiktoku ili stalno promenljivih algoritama”, napisao je Ostin Tedesko iz Substaka u blog postu. Umesto toga, kaže da se radi o pronalaženju zamene za sve „platforme zasnovane na oglasima” koje su „nepouzdani partneri” za kreatore.
Nije jasno kako Substak namerava da stvori bolje mesto za kreatore. Trenutno, kompanija namerava da regrutuje deset Tiktok kreatora za ovaj program. Oni koji budu prihvaćeni dobiće pomoć u produkciji, PR usluge, kao i pristup „ekskluzivnim funkcijama” i pomoć od tima za partnerske odnose kompanije Substak.
I. R.