ХОЋЕМО ЛИ ГЛЕДАТИ ЈОШ ЈЕДНУ СЕОБУ Куда ће амерички тиктокери
После озбиљних навода да ће Сједињене Америчке Државе укинути својим грађанима приступ ТикТоку, многе компаније које су се усмериле на објављивање сличног садржаја покушавају да привуку кориснике, нарочито инфлуенсере, на своју страну.
Један од њих је Субстак, иако компанија тврди да њени планови немају везе са потенцијалним забрањивањем ТикТока. Компанија је најавила нови „креатор студио”, који ће понудити групи креатора бесплатну промоцију и друге услуге ако „претворе своје ТикТок канале у Субстац емисије и заједнице”.
Овај програм је део ширег напора ове компаније да се прошири ван размене текстуалних информација. Ова иницијатива се поклопила са недавним усвајањем закона који би могао да забрани ТикТок у Сједињеним Америчким Државама, иако Субстак тврди да њихови планови нису повезани са тим мерама. „Не уводимо ову опцију због панике око закона о Тиктоку или стално променљивих алгоритама”, написао је Остин Тедеско из Субстака у блог посту. Уместо тога, каже да се ради о проналажењу замене за све „платформе засноване на огласима” које су „непоуздани партнери” за креаторе.
Није јасно како Субстак намерава да створи боље место за креаторе. Тренутно, компанија намерава да регрутује десет Тикток креатора за овај програм. Они који буду прихваћени добиће помоћ у продукцији, ПР услуге, као и приступ „ексклузивним функцијама” и помоћ од тима за партнерске односе компаније Субстак.
И. Р.