Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

RATEL: Postupamo po prigovorima korisnika, a ne operatora

25.10.2022. 00:10 00:11
Piše:
Foto: RATEL

BEOGRAD: RATEL je povodom povećanog broja prigovora na operatore elektronskih komunikacija u vezi sa izmenom uslova ugovora, odnosno sadržajem paketa saopštio da je po zakonu obaveza operatora da pretplatnika najmanje mesec dana unapred obavesti o nameri da promeni uslove ugovora.

Takođe, taj rok je po zakonu obavezan i u slucaju jednostrane izmene uslova ugovora, kao i prava pretplatnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen.

Pretplatnik ima pravo da po prijemu obaveštenja operatora o jednostranoj izmeni uslova ugovora podnese zahtev za raskid ugovora bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, ako se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen na način koji nije na korist pretplatnika, a naročito u pogledu sadržaja paketa i uslova za korišćenje usluga pod ponuđenim promotivnim pogodnostima.

Zakon o elektronskim komunikacijama omogućava pretplatniku da na propisan način raskine ugovor sa operatorom elektronskih komunikacija ukoliko nije saglasan sa, između ostalog, promenama u pogledu specifikacije usluge odnosno sadržaja paketa koji koristi.

Ukoliko pretplatnik ne uspe da reši svoj problem sa operatorom, može uputiti prigovor RATEL-u, uz obavezano podnošenje dokaza da je prethodno pokušao da reši problem sa operatorom.

RATEL uzima u razmatranje blagovremene i potpune prigovore.

Piše:
Pošaljite komentar