Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

РАТЕЛ: Поступамо по приговорима корисника, а не оператора

25.10.2022. 00:10 00:11
Пише:
Фото: РАТЕЛ

БЕОГРАД: РАТЕЛ је поводом повећаног броја приговора на операторе електронских комуникација у вези са изменом услова уговора, односно садржајем пакета саопштио да је по закону обавеза оператора да претплатника најмање месец дана унапред обавести о намери да промени услове уговора.

Такође, тај рок је по закону обавезан и у слуцају једностране измене услова уговора, као и права претплатника на раскид уговора пре истека периода на који је закључен.

Претплатник има право да по пријему обавештења оператора о једностраној измени услова уговора поднесе захтев за раскид уговора без обавезе плаћања трошкова у вези са раскидом, ако се најављеним једностраним изменама битно мењају услови под којима је уговор закључен на начин који није на корист претплатника, а нарочито у погледу садржаја пакета и услова за коришћење услуга под понуђеним промотивним погодностима.

Закон о електронским комуникацијама омогућава претплатнику да на прописан начин раскине уговор са оператором електронских комуникација уколико није сагласан са, између осталог, променама у погледу спецификације услуге односно садржаја пакета који користи.

Уколико претплатник не успе да реши свој проблем са оператором, може упутити приговор РАТЕЛ-у, уз обавезано подношење доказа да је prеthodno покушао да реши проблем са оператором.

РАТЕЛ узима у разматрање благовремене и потпуне приговоре.

Пише:
Пошаљите коментар