РАТЕЛ: Поступамо по приговорима корисника, а не оператора
БЕОГРАД: РАТЕЛ је поводом повећаног броја приговора на операторе електронских комуникација у вези са изменом услова уговора, односно садржајем пакета саопштио да је по закону обавеза оператора да претплатника најмање месец дана унапред обавести о намери да промени услове уговора.
Такође, тај рок је по закону обавезан и у слуцају једностране измене услова уговора, као и права претплатника на раскид уговора пре истека периода на који је закључен.
Претплатник има право да по пријему обавештења оператора о једностраној измени услова уговора поднесе захтев за раскид уговора без обавезе плаћања трошкова у вези са раскидом, ако се најављеним једностраним изменама битно мењају услови под којима је уговор закључен на начин који није на корист претплатника, а нарочито у погледу садржаја пакета и услова за коришћење услуга под понуђеним промотивним погодностима.
Закон о електронским комуникацијама омогућава претплатнику да на прописан начин раскине уговор са оператором електронских комуникација уколико није сагласан са, између осталог, променама у погледу спецификације услуге односно садржаја пакета који користи.
Уколико претплатник не успе да реши свој проблем са оператором, може упутити приговор РАТЕЛ-у, уз обавезано подношење доказа да је prеthodno покушао да реши проблем са оператором.
РАТЕЛ узима у разматрање благовремене и потпуне приговоре.