Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

DA LI JE OVO ZA OSUDU Dečja himna u reklami za pivo

05.06.2018. 15:19 15:41
Piše:
Foto: Youtube printscreen/ Bip pivo

BEOGRAD: Dečji kulturni centar (DKC) Beograd saopštio je danas da ne polaže autorska prava na pesmu "Sve što raste, htelo bi da raste", ali da osuđuje neprimerenu upotrebu te pesme u svrhu medijske kampanje Beogradske industrije piva - BIP "Lepo je živeti".

Dečja himna "Radost Evrope", poznatija po stihovima "Sve što raste, htelo bi da raste", komponovana je i prvi put objavljena 1969. godine po narudžbini organizacionog odbora manifestacije "Radost Evrope", podseća se u saopštenju.

Po saznanju DKC Beograd, naslednici autora originalne verzije himne, na tekst Duška Radovića koju je komponovao Miodrag Ilić Beli, Miloš Radović, Dragan Ilić i Sanja Ilić, dali su pivari autorska prava za potrebe reklamiranja piva.

Dečji kulturni centar Beograd ne polaže autorska prava na tu numeru, ali skreće pažnju javnosti na neprimerenu upotrebu bilo koje dečje pesme, a posebno ove nadaleko poznate himne u svrhu promovisanja alkoholnog pića, jer šalje pogrešnu poruku najmlađima, ukazuje se u saopštenju.

Osuđujemo ovaj način korišćenja sadržaja koji je namenjen deci, a nadležne institucije molimo da zaštite prava dece od medijskog nasilja.

Apelujemo na kompanije da budu društveno odgovornije i pažljivije, naročito kada su deca u pitanju, dodaje se u saopštenju.

Piše:
Pošaljite komentar