overcast clouds
18°C
18.04.2025.
Нови Сад
eur
117.0992
usd
112.8015
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

ДА ЛИ ЈЕ ОВО ЗА ОСУДУ Дечја химна у реклами за пиво

05.06.2018. 15:19 15:41
Пише:
Фото: Youtube printscreen/ Bip pivo

БЕОГРАД: Дечји културни центар (ДКЦ) Београд саопштио је данас да не полаже ауторска права на песму "Све што расте, хтело би да расте", али да осуђује непримерену употребу те песме у сврху медијске кампање Београдске индустрије пива - БИП "Лепо је живети".

Дечја химна "Радост Европе", познатија по стиховима "Све што расте, хтело би да расте", компонована је и први пут објављена 1969. године по наруџбини организационог одбора манифестације "Радост Европе", подсећа се у саопштењу.

По сазнању ДКЦ Београд, наследници аутора оригиналне верзије химне, на текст Душка Радовића коју је компоновао Миодраг Илић Бели, Милош Радовић, Драган Илић и Сања Илић, дали су пивари ауторска права за потребе рекламирања пива.

Дечји културни центар Београд не полаже ауторска права на ту нумеру, али скреће пажњу јавности на непримерену употребу било које дечје песме, а посебно ове надалеко познате химне у сврху промовисања алкохолног пића, јер шаље погрешну поруку најмлађима, указује се у саопштењу.

Осуђујемо овај начин коришћења садржаја који је намењен деци, а надлежне институције молимо да заштите права деце од медијског насиља.

Апелујемо на компаније да буду друштвено одговорније и пажљивије, нарочито када су деца у питању, додаје се у саопштењу.

Пише:
Пошаљите коментар