JETEL BANKA UPOZORAVA KORISNIKE: NA DELU JE NOVA FIŠING KAMPANJA Ne klikćite na lažnu anketu
Klijenti Jettel Bank u ponedeljak su dobili poruku upozorenja.
Naime, kako ističu, na društvenim mrežama pojavio se lažni profil koji zloupotrebljava ime i logo Yettel banke i pozivaju korisnike da popune lažnu anketu na nebezbednom sajtu, kako bi „ostvarili pravo na novčanu nagradu”.
Iz Jetel banke mole klijente da nikako ne klikću na ponuđeni link i ne ostavljaju svoje podatke jer mogu da ostanu bez novca.
Treba reći i to da, prema anketama, skoro 70 posto ljudi veruje da će uspeti da vrati novac koji su im na prevaru oduzeli sajber kriminalci, iako to uspe samo svaki deseti, odnosno, 10 posto žrtava.
Banka još jednom upozorava klijente da svoje podatke i kredencijale za pristup aplikacijama ne otkrivaju nikome i ne čuvaju na pretraživaču, osim ako nemaju posebnu, zaštićenu aplikaciju.
U slučaju da ste već pristupili ovom sajtu i uneli podatke sa svoje kartice, iz banke vas mole da se obratite njihovom kontakt centru na broj 063/9005 ili putem aplikacije.
Još jednom podsećamo građane da banke i druge zvanične institucije nikad ne šalju linkove ni pozive na kojekakve akcije, niti od vas traže da „ispravite pogrešno unete podatke”. Ako niste sigurni u to šta ste tačno dobili od banke ili „banke”, najbolje je da pozovete kol centar ili da se uputite ka ekspozituri.
Oči u oči je najsigurnije.
I. R.