ЈЕТЕЛ БАНКА УПОЗОРАВА КОРИСНИКЕ: НА ДЕЛУ ЈЕ НОВА ФИШИНГ КАМПАЊА Не кликћите на лажну анкету
Клијенти Jettel Bank у понедељак су добили поруку упозорења.
Наиме, како истичу, на друштвеним мрежама појавио се лажни профил који злоупотребљава име и лого Yettel банке и позивају кориснике да попуне лажну анкету на небезбедном сајту, како би „остварили право на новчану награду”.
Из Јетел банке моле клијенте да никако не кликћу на понуђени линк и не остављају своје податке јер могу да остану без новца.
Треба рећи и то да, према анкетама, скоро 70 посто људи верује да ће успети да врати новац који су им на превару одузели сајбер криминалци, иако то успе само сваки десети, односно, 10 посто жртава.
Банка још једном упозорава клијенте да своје податке и креденцијале за приступ апликацијама не откривају никоме и не чувају на претраживачу, осим ако немају посебну, заштићену апликацију.
У случају да сте већ приступили овом сајту и унели податке са своје картице, из банке вас моле да се обратите њиховом контакт центру на број 063/9005 или путем апликације.
Још једном подсећамо грађане да банке и друге званичне институције никад не шаљу линкове ни позиве на којекакве акције, нити од вас траже да „исправите погрешно унете податке”. Ако нисте сигурни у то шта сте тачно добили од банке или „банке”, најбоље је да позовете кол центар или да се упутите ка експозитури.
Очи у очи је најсигурније.
И. Р.