Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Емина Елор и Атила Немет најбољи на Новом тврђава театру у Чортановцима

10.09.2020. 11:18 11:21
Пише:
Фото: Youtube Printscreen

Емина Елор и Атила Немет проглашени су за најбоље глумце на управо завршеном фестивалу Нови тврђава театар, који је седми пут одржан у Вили Станковић у Чортановцима, од 5. до 8. септембра.

Фестивал је завршен проглашењем победника, и репризним извођењем представе “Употреба човека” редитеља Бориса Лијешевића, премијерно изведеном на отварању овог четвородневног фестивала.

Жири, у саставу глумица Сања Ристић-Крајнов, књижевник Ласло Блашковић и критичарка Наташа Гвозденовић, одлучио је да награду за најбољу женску улогу добије Емина Елор, за улогу Вере Кронер у представи “Употреба човека”, Александра Тишме, у режији Бориса Лијешевића, рађеној у копродукцији Новог тврђава театра, Града театра Будва, сарајевског „Ист вест центра” и Новосадског позоришта / Ујвидеки синхаз.

- Емина Елор игра Веру Кронер аутентично, сведеном, а дубоком игром откривајући нове слојеве лика Кронерове. Вера Кронер у извођењу Емине Елор постаје симболом страдања са једне и отварања пута превазилажења смрти са друге стране, са гледаоцем остварује блиску и непосредну комуникацију – навео је жири у образложењу.

Награду за најбољу мушку улогу жири је доделио Атили Немету, за улогу Карењина у представи Толстоја, у режији Дејана Пројковског, и извођењу Новосадског позоришта /Ујвидеки синхаз.

- Карењин Атиле Немета је креација донета прецизно, концентрисано и јасно. Немет брилијантно доноси лик који симболише низ крутих и лажних вредности, на начин да је гледалац игром изазван да спрам њега преиспита сопствене ставове и стереотипе – оцењује жири у образложењу.

Специјалну награду за колективну игру жири је доделио представама “Употреба човека” и “Ана Карењина”, јер је “упркос различитим редитељским поступцима кориштеним у представама пример онога што видимо ретко на сцени – целовите игре која као потпун доживљај стиже до публике и на тај начин публици отвара простор за мноштво како личних асоцијација тако и својеврсну катарзу.”  

Н. П-ј.

Пише:
Пошаљите коментар