Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

Emina Elor i Atila Nemet najbolji na Novom tvrđava teatru u Čortanovcima

10.09.2020. 11:18 11:21
Piše:
Foto: Youtube Printscreen

Emina Elor i Atila Nemet proglašeni su za najbolje glumce na upravo završenom festivalu Novi tvrđava teatar, koji je sedmi put održan u Vili Stanković u Čortanovcima, od 5. do 8. septembra.

Festival je završen proglašenjem pobednika, i repriznim izvođenjem predstave “Upotreba čoveka” reditelja Borisa Liješevića, premijerno izvedenom na otvaranju ovog četvorodnevnog festivala.

Žiri, u sastavu glumica Sanja Ristić-Krajnov, književnik Laslo Blašković i kritičarka Nataša Gvozdenović, odlučio je da nagradu za najbolju žensku ulogu dobije Emina Elor, za ulogu Vere Kroner u predstavi “Upotreba čoveka”, Aleksandra Tišme, u režiji Borisa Liješevića, rađenoj u koprodukciji Novog tvrđava teatra, Grada teatra Budva, sarajevskog „Ist vest centra” i Novosadskog pozorišta / Ujvideki sinhaz.

- Emina Elor igra Veru Kroner autentično, svedenom, a dubokom igrom otkrivajući nove slojeve lika Kronerove. Vera Kroner u izvođenju Emine Elor postaje simbolom stradanja sa jedne i otvaranja puta prevazilaženja smrti sa druge strane, sa gledaocem ostvaruje blisku i neposrednu komunikaciju – naveo je žiri u obrazloženju.

Nagradu za najbolju mušku ulogu žiri je dodelio Atili Nemetu, za ulogu Karenjina u predstavi Tolstoja, u režiji Dejana Projkovskog, i izvođenju Novosadskog pozorišta /Ujvideki sinhaz.

- Karenjin Atile Nemeta je kreacija doneta precizno, koncentrisano i jasno. Nemet brilijantno donosi lik koji simboliše niz krutih i lažnih vrednosti, na način da je gledalac igrom izazvan da spram njega preispita sopstvene stavove i stereotipe – ocenjuje žiri u obrazloženju.

Specijalnu nagradu za kolektivnu igru žiri je dodelio predstavama “Upotreba čoveka” i “Ana Karenjina”, jer je “uprkos različitim rediteljskim postupcima korištenim u predstavama primer onoga što vidimo retko na sceni – celovite igre koja kao potpun doživljaj stiže do publike i na taj način publici otvara prostor za mnoštvo kako ličnih asocijacija tako i svojevrsnu katarzu.”  

N. P-j.

Piše:
Pošaljite komentar