Нови визуелни идентитет КЦВ Милош Црњански
НОВИ САД: У Културном центру Војводине „Милош Црњански“, до недавно Завод за културу Војводине, јуче је представљен нови визуелни идентитет ове институције.
Аутор новог решења је Атила Капитањ, један од наших најпознатијих графичких дизајнера и професор новосадске Академије уметности.
Сам лого апелује на вишеслојно значење које је представљено геометријским елементима (троугловима) у различитим бојама, каже Капитањ.
С једне стране, додаје, то упућује на територијалне области које чине Војводину (Срем, Банат и Бачка), а с друге на неговање и промоцију савремене културне стратегије, истраживање могућности примене и развоја нових културних модела у Војводини.
Геометријски елементи у облику троугла истовремено симболишу стабилност, интелектуални и духовни ред, док испреплетеност три троугла указује на нераскидиво јединство, изражено кроз динамику, покрет, избор, акцију.
Директорка Културног центра Војводине Смиљана Влајић представила је нови концепт рада.Уз научно- истраживачку делатност, којом ће се Центар кроз пројекте у различитим области и даље бавити, будући програм рада усредсређен је на развој креативне сцене у Војводини, а имаће пет основних сектора из свих домена уметности. Најављено је одржавање концерата, пре свега камерних састава који негују савремени музички репертоар. Галерија „Мост“ отвориће се за изложбе махом младих аутора, а у домену филма најављено је снимање документарца посвећеног деловању вајарског центра „Тера“ у Кикинди. У овогодишњем плану је и богата издавачка деланост и континуирано објављивање часописа „Интеркултуралност“ и „Нова мисао“, као и међународна сарадња и размена програма са културним центрима у Србији и региону.
Н. П.