Милена Радуловић: Од Алексића нисам очекивала признање и покајање
БЕОГРАД: Глумица Милена Радуловић изјавила је вечерас, гостујући у првој емисији "Културно." на телевизији Танјуг, да од редитеља и власника школе глуме Мике Алексића, оптуженог за силовање и сексуално злостављање полазница његове школе, никада није очекивала покајање или признање, али да је очекивала све ружне реченице које је изнео у својој одрбрани на рочишту одржаном 2. фебруара.
Милена Радуловић је, гостујући у студију Танјуг телевизије, напоменула да је на дан рочишта имала предпремијеру представе "Алиса у земљи страхова" у Југословенском драмском позоришту.
"Играм главну улогу у тој представи и концентрисала сам се на тај важан моменат у мом животу. Да није било тако вероватно бих мислила цео о томе шта се дешава у суду. Медији су детаљно пренели шта је Алексић говорио и то је добро за цео процес јер више неће бити интерпретација од стране адвоката. Када ми, девојке дођемо на ред да говоримо у и то ће бити доступно свима. Ако некоме до сада није било јасно о чему се ради, јавност суђења ће отклонити све дилеме шта се заправо догодило код било кога", рекла је Радуловић.
Како каже, није имала други избор осим да проговори о свему што је прошла са Миком Алексићем у његовој школи глуме.
"Нисам сматрала да ту пријаву треба анонимно да потпишем. Био је то тренутак у којем сам желела да станем иза својих речи. Драго ми је што се од тог тренутка догађа огромна промена у нашем друштву о чему сведочи пажња медија. Тој теми је посвећен озбиљан простор, не само кроз случај "Петница" већ и кроз документарац "Она се буди" која је моја пријатељица Миа Бјелогрлић урадила’‘, каже Радуловић.
Она додаје да се тај документарац бави различитим темама у којима се већина жена може пронаћи.
‘‘Имамо и преставе у београдским позориштима које се баве сличним темама. Тема положаја жена у 2022. години није изашла из фокуса јавности што моју одлуку, чини смисленом", казала је Радуловић и додала да је друштво генерало једва дочекало и било спремно да отвори тако болне теме.
"Била сам спремна да цела прича прође сензационалистички, али сада са уживањем посматрам како се све одиграва и драго ми је што се показало да је наше друштво спремно да се мења" казала је Радуловић.
Мирослав Мика Алексић редитељ и власник школе глуме "Ствар срца", 2. фебруара је први пут јавно изнео одбрану у Вишем суду у Београду и скоро четири сата износио увреде на рачун оштећених девојака, а у једном тренутку је рекао да ово није "афера Алексић, већ афера Радуловић".
Више јавно тужилаштво подигло је оптужницу против Алексића за кривична дела силовања и недозвољене полне радње почињена над седам девојака, које су похађале његову школу глуме.
Прва је полицији Алексића пријавила глумица Милена Радуловић, после чега је исто учинила и њена колегиница Ива Илинчић, као и друге девојке.
Прихватила сам ризик и вратила се у позориште
Радуловић је оценила да је прихватила велики ризик и вратила се у позориште главном улогом у представи "Алиса у земљи страхова" Југословенског драмског позоришта.
Премијера представе "Алиса у земљи страхова" Еве Махковиц, у режији Александра Поповског, одржана је 4. фебруара на Сцени "Љуба Тадић" Југословенског драмског позоришта.
Након два одлагања због пандемијских околности публика је на сцени ЈДП-а коначно имала прилике да види измаштани свет Александра Поповског, у којем кроз беспућа заблуда садашњице младе људе вребају различите врсте задатих оквира друштвених околности - од терора политичке коректности и све већих захтева послодаваца, до одустајања од сопствене породице.
Насловну улогу у представи насталој по делу Луис Керол игра Милена Радуловић која не крије одушевљење због повратка у позориште још од заврдшетка студија.
"Практично не излазим са сцене у представи која траје два сата. Наша представа је посебна форма која је модерно написана са елементима апсурда и реализма, са сонговима...Желела сам да прихватим ту врсту ризику и да се вратим на позоришну сцену. Тотално сам изашла из зоне комфора, јер у представи певам,а то никада нисам умела. Е па, научила сам" каже Радуловић.
Како каже, редитељ Александар Поповски је испољио велику храброст јер ју је одабрао за насловну улогу у тако великом пројекту.
"Нисам била сигурна да ли ћу одговорити на задатак који сам добила, али Поповски је диван редитељ и човек који ради по Европи и региону...Форсира одличан рад са глумцима. Сви глумци у предстрави су имали уметничку надградњу захваљјујући Поповском..." казала је Радуловић.
Најављујући представу, Поповски је казао да живимо у времену страхова - страх од неуспеха. недостатка времена, слободе, промене, политике, неизвесности...
Радуловић каже да представа говори о свим тим страховима кроз визуру тридесетпетогодишње Алисе коју је оживела на сцени.
"Алиса пролази кроз различите ситуације које осликавају различити страхови. Многи ће се пронаћи у њеним изазовима. Ева Махковиц је генијално написала тај текст који укључује све ликове из дела Луис Керол. У нашој представи Алиса долази на терапију код Белог зеца...Техником хипнозе ушла је у свој живот и све оно што би могло да јој се догоди...У њене страхове. Има ту страхова од промене коју носи порођај, од каријере и напредовања, протока времена, пропалих идеала..." казала је Радуловић.
Додаје да сви плаћамо велику цену због жеље за сталним напредовањем.
"Душтво има велика очекивања од нас , а и ми сами желимо да будемо, најбољи, најиздржљивији...Време прође и онда се подвуче црта. Направили смо представу о том разачарању резултатима након протока времена", казала је Радуловић.
Млада глумица је најавила учешће у две телевизијске серије у Русији.
"Играћу у серији Катарина Велика за Први канал у Русији и у телевизијском формату у чијем средишту је промена социјалистичког система С С СР-а у капиталистички који је и данас актуелан у Русији", казала је Радуловић.