Слабо се шопингује мобилним телефонима
Половина Европљана и Американаца, за разлику од Срба, мобилне телефоне користи за куповину и плаћање услуга, а у Србији та пракса тек узима залет јер је потрошња на тај
начин три пута мања него у Западној Европи и седам пута мања него у САД, по истраживању компаније „Еј-Ти Кирни” (А.Т.Кеарнеy).
Срби су пак високо рангирани у коришћењу апликација на мобилним телефонима које им омогућавају бесплатне разговоре на глобалном нивоу, при чему чак 78 одсто испитаника активно користи те апликације, наводи се у студији спроведеној анкетном методом у 20 европских земаља и САД.
По саопштењу „Еј. Ти. Кирнија”, Срби су просечни корисници дигиталних сервиса, док најмање користе услугу куповине путем мобилног телефона (м-цоммерце). Такође, Европљани се више ослањају и на онлајн куповину производа као што су електронски апарати, књиге и одећа, и то 41 одсто њих, док је ту могућност искористило само 35 одсто испитаника из САД. Међутим, Американци су у последња три месеца провели више времена на интернету купујући дигиталне садржаје као што су музика, игрице или видео.