Slabo se šopinguje mobilnim telefonima
Polovina Evropljana i Amerikanaca, za razliku od Srba, mobilne telefone koristi za kupovinu i plaćanje usluga, a u Srbiji ta praksa tek uzima zalet jer je potrošnja na taj
način tri puta manja nego u Zapadnoj Evropi i sedam puta manja nego u SAD, po istraživanju kompanije „Ej-Ti Kirni” (A.T.Kearney).
Srbi su pak visoko rangirani u korišćenju aplikacija na mobilnim telefonima koje im omogućavaju besplatne razgovore na globalnom nivou, pri čemu čak 78 odsto ispitanika aktivno koristi te aplikacije, navodi se u studiji sprovedenoj anketnom metodom u 20 evropskih zemalja i SAD.
Po saopštenju „Ej. Ti. Kirnija”, Srbi su prosečni korisnici digitalnih servisa, dok najmanje koriste uslugu kupovine putem mobilnog telefona (m-commerce). Takođe, Evropljani se više oslanjaju i na onlajn kupovinu proizvoda kao što su elektronski aparati, knjige i odeća, i to 41 odsto njih, dok je tu mogućnost iskoristilo samo 35 odsto ispitanika iz SAD. Međutim, Amerikanci su u poslednja tri meseca proveli više vremena na internetu kupujući digitalne sadržaje kao što su muzika, igrice ili video.