САД: Тржни центри удружују се са здравственим клиникама
ЊУЈОРК: У потрази за креативним начинима да привуку купце и испуне празне излоге, тржни центри у САД окренули су се неочекиваним партнерима - здравственим клиникама.
Највећи тржни центар у САД "Мол оф Америка" у Минеаполису прошле недеље објавио је да планира да у новембру отвори клинику са собама за медицински и радиолошки преглед, као и са лабараторијом и амбулантом.
Најмодавци у центрима рацунају на то да ће пацијенти, када дођу на преглед због грипа или на очни преглед, остати у центру да купују одећу или електронику.
Тај центар ће управљати клиником, заједно са лекарима са Универзитета у Минесоти и здравственим системом те савезне америчке државе, преноси Си-Ен-Ен.
Како додаје, будући да вредност индустрије здравствене заштитите износи до 3,5 трилиона долара годишње, трговци све више покушавају да се прикључе том тржишту.
Концепт тржног центра "Мол оф Америка" део је малог, али растућег тренда удруживања власника тржних центара са пружатељима здравствених услуга како би им они помогли да оживе своје шопинг центре.