Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Потрошачи се највише жале на технику и обућу

18.01.2019. 15:02 15:07
Пише:
Фото: Dnevnik.rs

БЕОГРАД: Национална организација потрошача Србије (НОПС) примила је у протеклој години 6.586 приговора незадовољних потрошача, а највећи број њих било је у Београду и Новом Саду.

Грађани се највише жале на техничку робу, а потом обућу, одећу и текстил. 



Како је објављено на сајту НОПС-а, посматрано по предмету пријаве, највећи проценат потрошача у 2018. години, имао је проблем са непоштовањем законске гаранције, што практично значи да велики број трговаца и даље не поштује своје законске обавезе. 



Приметно је повећање броја неоправданих приговора потрошача, што се, како наводе у НОПС-у, може посматрати као последица ниског степена информисаности потрошача о својим законским правима, законским процедурама, обавезама трговаца и слично. 



Такође, повећан је број случајева несаобразних производа за које је су трговци одбили рекламације уз образложење да је роба исправна и/или механички оштећења кривицом потрошача. 



"Овакви случајеви захтевају додатне стручне и техничке анализе како би се утврдило да ли постоје недостаци саобразности и ко је заправо одговоран", истичу у организацији.



Највећи број пријава забележен је у Београду, 55,40 одсто, Новом Саду, 19,90 одсто, потом Панчеву, 2,90 процената, Суботици, 1,80, и Зрењанину, 1,60 одсто.



Што се тиче приговора потрошача по класификацији роба/услуга, највише њих жалило се на технику, превасходно телефоне, потом обућу (највише патике), затим одећу и текстил.

Пише:
Пошаљите коментар