МОЖЕ И ОВАКО Ево како су Французи ДОСКОЧИЛИ ПРОИЗВОЂАЧИМА КОЈИ СМАЊУЈУ ГРАМАЖУ, АЛИ НЕ И ЦЕНЕ
Француски супермаркет "Carrefour" осмислио је занимљив начин како да укаже својим потрошачима да произвођачи смањују паковање, али не и цену.
Наиме, на полицама поред спорних производа купци сада могу пронаћи стикер "шринкфлација" (обавештење о смањењу величине или запремине производа)
Овај трговачки ланац је тако ово обавештење поставио уз више врста производа међу којима су и познате марке леденог чаја, чоколада и сладоледа. Из компаније су после овог потеза указали да су на тај начин желели да изврше притисак на произвођаче да спусте цене.
- Очигледно, циљ стигматизације ових производа је да се произвођачима каже да преиспитају своју политику цена - рекао је Стефен Бомпаис, директор комуникације са клијентима.
Из супермаркета наводе да је формула млека за одојчад смањена са 900 на 830 грама, док је цена остала иста. Флашица леденог чаја са укусом брескве, смањена је са 1,5 литара на 1,25, док је кутија сладоледа смањена за 30 грама.
Курир /Би-Би-Си