Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Чадеж: Златиборац на велика врата улази у ЕУ

24.02.2020. 12:03 12:04
Пише:
Фото: Tanjug (Rade Prelić)

БЕОГРАД: Компанија "Златиборац“ успешно је стартовала на словеначком тржишту и њени сухомеснати производи се већ сада могу набавити широм Словеније у 45 "Меркаторових“ трговина, саопштено је из Привредне коморе Србије (ПКС).

"Прикључивањем Словеније групи наших извозних тржишта крајем 2019. године, почели смо реализацију једног од стратешких циљева - ширење бренда ''златиборац'' на тржиште Европске уније", каже Душан Кнежевић, генерални директор компаније "Златиборац".



Истиче да су, захваљујући сарадњи с компанијом Меркатор Словенија, "златиборац" производи постали доступни у 45 малопродајних објеката у Љубљани, Марибору, Новом Месту, Цељу, Крању и другим градовима, са тенденцијом да се у наредном периоду број малопродајних објеката у градовима широм Словеније повећа.



"Из недеље у недељу продаја расте, што је додатна мотивација за пословање на једном таквом тржишту, респектабилног потенцијала", наводи Кнежевић и додаје да "потрошачи на полицама словеначких маркета могу пронаћи производе из различитих подкатегорија, од говеђе пршуте, чајне кобасице, дуван чварака, до бекона, печенице, димљеног врата и сланине“.



Марко Чадеж, председник Привредне коморе Србије, оцењује да уласком у продајне објекте највећег словеначког трговинског ланца, после освајања шведског тржишта, компанија "Златиборац“ заправо на велика врата улази у Европску унију.



"То је потврда способности произвођача српске месно-прерађивачке и прехрамбене индустрије у целини да се шире и боље позиционирају, и то не само на регионалним тржиштима. Све више наших компанија, попут ''Златиборца'' технолошким осавремењивањем производње, освојеним стандардима, достигнутим квалитетом и унапређеним дизајном својих производа, већ сада може равноправно да се такмичи са конкуренцијом на јединственом европском тржишту“, кже Чадеж.



У прилог томе, подсећа, иду и најновији статистички подаци о расту броја извозника и извоза српске прехрамбене индустрије у свет, а посебно на тржиште ЕУ, на коме је прошле у односу на prеthodnu годину, забележила пласман већи за 22 одсто.



"Томе су свакако допринеле и активности Привредне коморе Србије, од заступања иницијатива привредника пред државом које су донеле значајне олакшице у пословању и побољшање привредног амбијента у земљи, до умрежавања са регионалним и међународним компанијама и промоције инвестиционог и извозног потенцијала српске привреде у свету“, закључио је Чадеж.

Пише:
Пошаљите коментар