Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

„Горење”из Србије у друштву највећих светских брендова

13.09.2015. 16:23 13:33
Пише:

Србија је ове година присутна на месту где се мора бити и то захваљујући “Горењу”. Управо завршени берлински ИФА сајам, највећи те врсте на свету, угостио је и овог септембра светски врх

из области беле технике, међу којима се нашао и један од највећих српских извозних брендова “Горење”, на површини од 1000 м2. ”Горење Група”, у централној хали сајма у Берлину, окружена најјачим светским брендовима, показала је посетиоцима своја нова високотехнолошка решења, намењена животном темпу који диктира двадесетпрви век. Наравно, Србију су заступали фрижидери произведени у Ваљеву, за које у “Горењу” тврде да су међи најквалитетнијима на свету.

Кухињски елементи, усклађени са строгим европским прописима о енергетској ефикасности, произведени су у палети боја која се лако и једноставно уклапа у свачији сан о савршеној кухињи.Интересовање српских медија за овогодишњи ИФА сајам било је велико, а посебно за једног од највећих домаћих извозника.

Председник Управе “Горења Групе”, Фрањо Бобинац, угостио је редакције из Србије и у неформалном дружењу, на атрактивном штанду, дизајнираном тако да представља идеални дом новог доба, изјавио да је српско тржиште за “Горење” бренд, једно од пет најважнијих.

- Ми смо дошлу у Србију да послујемо поштено и да ту и останемо, а тако ће и бити - рекао је Бобинац. - Наш једини циљ свакако није продаја, јер “Горење” у Србији има фабрике, а и купујемо репроматеријал од српских компанија. Имамо озбиљне планове кроз стратешки план „2020”, а у њему ће и пословање у Србији наћи своје место.

Да ли ће се производња и запошљавање у Србији повећавати Бобинац овога пута није мога да прецизира, јер програм 2020 још није завршен, али је рекао да је сигурно да пословање у Србији може бити само боље.

“Горење” је један од водећих произвођача апарата за домаћинство у Европи са традицијом дужом од 65 година. Послује у 90 земаља света, углавном на европском тржишту, али се њихови производи могу наћи и на тржиштима Америке, Аустралије, Блиског и Далеког истока, са продајом већом од 3 милиона великих кућних апарата, годишње. У Србији компанија има две фабрике у Ваљеву и по једну у Старој  Пазово и Зајечару и распрострањену сервисну мрежу, а сопствену производњу има још и у Словенији и Чешкој.

Укупна инвестиција ”Горења” у Србији је око 100 милиона евра, запошљава више од 2.000 људи, а компанија се налази на листи највећих српских извозника.

Пратећи захтеве тржишта “Горење Група” је протеклих година своје пословање обележила инвестицијама у проширење и модернизацију производних капацитета као и освајање нових тржишта, увођењем нових, еколошки прихватљивих савремених технологија, што доприноси бризи о заштити животне средине.

Мало је познато да “Горење Групу” чине и познати брендови попут високо квалитетног скандинавског бренда АСКО и АТАГ којим се задовољавају потребе и најзахтевнијих купаца.

Сајам ИФА Берлину највећи је те врсте на свету, а колико је значајан говори податак да га посети око 250.000 људи, а долазе због 1.500 излагача, док компаније склопе уговоре вредне преко четири милијарде евра.

Дејан Урошевић

Дизајн Филипа Старка

Један од значајнијих догађаја на целом Сајму у Берлину свакако је била и посета тренутно највећег светског дизајнера, Француза Филипа Старка, који је на конференцији за медије одржаној на штанду “Горења”, говорио о својој дизајнерској линији апарата под називом Горење by Старк. Иако постављен на хиљаду квадратних метара, штанд “Горења” био је мали да прими све заинтересоване госте и медије из целе Европе. Филип Старк је француски дизајнер индустријских производа, намештаја и ентеријера и један од најславнијих дизајнера на свету.

Познат је и по томе што је дизајнирао ентеријер куће бившег француског председника Франсоа Митерана осамдесетих година прошлог века, Цафé Цостес у Паризу, као и јахту за Стива Џобса. Сарадњу са „Горењем” започео је пре неколико година, када је за овај бренд дизајнирао кухињску линију за коју је добио међународно признање. Оно што је Старк урадио за „Горење” је, у ствари, кухиња која има печат индивидуалности и посебности, а врхунска технологија се подразумева. Рерна, плоча за кување, кухињски аспиратор и фрижидер истичу се престижном комбинацијом нерђајућег челика и рефлектујућег стакла високог квалитета. У Старковом дизајнерском стилу можете да видите кухињу, али можете да видите и себе и све оно ваше што вас у неком тренутку окружује. Она је уствари нека врста огледала вашег дома. На крају крајева, све је, као и лепота, у оку посматрача.

 

Пише:
Пошаљите коментар