"Стигао вам је пакет, молимо вас да нам пошаљете..." ОПРЕЗ, у току је покушај НОВЕ СМС и МЕЈЛ ПРЕВАРЕ Злоупотребљава се име ПОШТЕ СРБИЈЕ, а преваранти обавештавају о доспећу наводне пошиљке! Ево шта вам је чинити ако сте се већ "УПЕЦАЛИ"
Тренутно је актуелна СМС и мејл превара која злоупотребљава име Поште Србије.
Како обавештавају из Јетел банке, преваранти обавештавају кориснике о наводној пошиљци и позивају их да поделе податке о платним картицама или креденцијале за онлајн апликацију на небезбедном сајту како би наводна пошиљка била испоручена.
У циљу безбедности ваших података, из Банке моле кориснике да не приступају овим линковима и никада не остављају своје креденцијале за мобилну и веб апликацију, једнократне лозинке и картичне податке.
Пошта Србије, Банка, као и остале институције вам никада неће тражити ваше податке преко телефона, порука или мејла, наводе уз подсећање да своје податке и креденцијале за приступ апликацијама не чувате у претраживачу.
У случају да сте већ приступили сајту и унели податке са своје картице или оставили своје креденцијале, молимо вас да одмах проверите повезане уређаје у апликацији Моби банке на путањи Моја банка/Повезани уређаји или у Јетел банк апликацији на путањи Подешавања/Управљање уређајима и уклоните непознате уређаје. Такође, из ове банке моле кориснике да се у што краћем року обрате Контакт центру на број 063/9005.