"Stigao vam je paket, molimo vas da nam pošaljete..." OPREZ, u toku je pokušaj NOVE SMS i MEJL PREVARE Zloupotrebljava se ime POŠTE SRBIJE, a prevaranti obaveštavaju o dospeću navodne pošiljke! Evo šta vam je činiti ako ste se već "UPECALI"
Trenutno je aktuelna SMS i mejl prevara koja zloupotrebljava ime Pošte Srbije.
Kako obaveštavaju iz Jetel banke, prevaranti obaveštavaju korisnike o navodnoj pošiljci i pozivaju ih da podele podatke o platnim karticama ili kredencijale za onlajn aplikaciju na nebezbednom sajtu kako bi navodna pošiljka bila isporučena.
U cilju bezbednosti vaših podataka, iz Banke mole korisnike da ne pristupaju ovim linkovima i nikada ne ostavljaju svoje kredencijale za mobilnu i veb aplikaciju, jednokratne lozinke i kartične podatke.
Pošta Srbije, Banka, kao i ostale institucije vam nikada neće tražiti vaše podatke preko telefona, poruka ili mejla, navode uz podsećanje da svoje podatke i kredencijale za pristup aplikacijama ne čuvate u pretraživaču.
U slučaju da ste već pristupili sajtu i uneli podatke sa svoje kartice ili ostavili svoje kredencijale, molimo vas da odmah proverite povezane uređaje u aplikaciji Mobi banke na putanji Moja banka/Povezani uređaji ili u Jetel bank aplikaciji na putanji Podešavanja/Upravljanje uređajima i uklonite nepoznate uređaje. Takođe, iz ove banke mole korisnike da se u što kraćem roku obrate Kontakt centru na broj 063/9005.