broken clouds
18°C
20.09.2024.
Нови Сад
eur
117.058
usd
105.2585
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Филмска прича са летовања: Игор прошао агонију у Грчкој, захваљући полицајцима из Ниша доскочио преварантима

02.09.2023. 11:19 11:28
Пише:
Извор: Pixabay.com

Поправка је српску породицу коштала 430 евра, а ауто су најзад добили око 13.30 сати у четвртак.

Како објашњава Игор, ауто им је прокувао на ауто-путу између Кавале и Солуна. Убрзо је схватио да се ради о цреву за воду и да мора ауто да се шлепује у сервис. Преко осигурања које је имала породица на летовању, позвали су шлеп службу, која је дошла после три сата.

"Ми смо хтели да идемо за Аспровалту јер смо преко Фејсбук групе Грчка инфо сазнали за једног механичара чија је жена Српкиња. Међутим, шлеп је инсистирао да нас одвезе у Кавалу и да је најбоље да се ауто остави у овлашћеном сервису за цитроен јер ће они најбрже решити проблем", прича на почетку разговора Игор П.

Било је око 20 сати увече када је породица кренула за Кавалу. Шлеп служба је породицу и двоје деце оставила на улици у Кавали, док им осигурање није решило проблем смештаја.

"Возач ми је рекао да ће ме неко из сервиса позвати ујутру, међутим када је прошло 10 сати, схватио сам да морам да реагујем и позвао сам сервис. Рекли су ми да моје возило није код њих", препричава Игор.

Тада почиње драма која је укупно трајала четири дана. Игор је одмах позвао шлеп службу, која му се извинила, рекла да је гужва и да ће ауто бити у сервису за 20 минута.

"Аутомобил је у сервис стигао у понедељак, 21. августа око поднева, али су ми рекли да је касно, и да не могу сад да погледају возило. Објаснио сам им да је вероватно црево за воду отишло, да није ништа компликовано. Рекли су ми да ће га погледати тек сутрадан", говори саговорник Телеграфа.

Осигурање породици решава смештај други дан у хотелу, а Игор и његова породица могу само да чекају да им ауто буде готов. Међутим, када је освануо уторак, схватио је да ни тог дана неће кренути пут Србије.

"Опет сам позвао сервис јер ми се ни тог јутра нико није јавио. Рекли су ми да јесте црево у питању и да морају да га наруче из Атине. Тада су ми први пут рекли да ће ауто бити готов између 9 и 10 ујутру и да ће црево коштати 250 евра - 50 евра црево, 200 евра руке", прича Игор.

Породица након два дана мора да нађе нови хотел, што је скоро немогућа мисија у августу у пуној сезони. Даље трошкове смештаја морају да сносе сами.

"Једва смо пронашли један хотел, пролази још један дан. Сутрадан сам поново позвао сервис, где су ми рекли да моје црево још није стигло. На моју констатацију да сам са два мала детета, да већ трећи дан чекамо возило и да их молим да ми јаве када стигне део, одговорили су нема проблема, али да и даље морамо да чекамо", говори саговорник.

Око 15 сати у среду, након што је опет Игор позвао сервис, сазнаје да је црево најзад стигло, али да ауто и даље прегрева и да је опет крај радног времена, због чега немају времена да заврше преглед.

"Предлажу да се чујемо сутра, у четвртак", прича он даље.

Игор, већ потпуно очајан и не знајући шта да ради, одлази у полицију где му говоре да генерално не могу ништа да ураде, али да им се обрати ако наставе да их завитлавају.

Породица продужава боравак на четврти дан, а Игор у среду поподне објављује поруку за помоћ у једној Фејсбук групи. Око поноћи му стиже порука од једне жене, уз чију помоћ је на крају цела драма и окончана.

"У питању је брачни пар из Ниша, Марија С. и Бобан С, који су обоје полицајци. Испоставило се да су они изнајмили стан од инспектора из Кавале и њиховог јако доброг пријатеља Евангелоса Псароса и питају како могу да нам помогну", наставља даље Игор.

Марија и Бобан су породици понудили да сутрадан пређу код њих у стан и не плаћају више хотел.

"У четвртак ујутру су дошли до нашег хотела и одмах позвали пријатеља инспектора, који је окренуо сервис и буквално очитао лекцију и прекорио раднике. Рекао им је да уколико ауто не буде готов до 13 сати, ми долазимо и возимо га на друго место", присећа се он.

Из сервиса су тад споменули да је и термостат у питању и хтели су и то да замене и породици наплате још 300 евра за тај део.

"Све то што су они урадили, у Београду кошта 10.000 динара и траје три сата. То није ни квар, ништа страшно. Они су одговорили да ће ауто бити готов до 13 часова, а након што се Евангелос расправљао са њима и око друге цене, успео је да је спусти на 180 евра", говори саговорник."Евангелос нам је рекао да су хтели да нам ауто држе 10 дана и на превару нам узму 1.000 евра. Ми смо напокон у четвртак поподне кренули за Београд, и стигли кући 25. августа око четири сата ујутру. Да није било Марије и Бобана и њиховог пријатеља Грка, наша агонија би се вероватно продужила", говори он.

Игор је сада унајмио адвоката и жели да тужи сервис који их је данима завлачио око баналне поправке.

"Они су овлашћени сервис у мрежи и никако не би смели тако да поступају, због чега ће сада добити тужбу преко нашег адвоката", истиче он.

На крају разговора, Игор жели да захвали свима који су помогли његовој породици и похвали групу Грчка инфо, преко које је упознао брачни пар из Ниша и уз чију помоћ је окончао агонију.

(Tеlеgraf.rs)

Аутор:
Пошаљите коментар