СТИЖЕ "ЕУРОСПИН" Италијански дисконтни гигант улази на српско тржиште ЕВО ШТА ДОНОСИ!
Италијански дисконтни ланац Еуроспин планира улазак на српско малопродајно тржиште у наредне две године, а његови представници већ су у потрази за локацијама за изградњу продавница. Према информацијама из трговинских кругова, у току су разговори са добављачима за опремање малопродајних објеката, што потврђује да је стратегија ширења већ у завршној фази.
Шта је „Еуроспин“ и зашто је другачији од других?
Основан 1993. године, Еуроспин је највећи италијански дисконтни ланац, који послује са више од 1.200 продавница широм Италије, Словеније, Хрватске и Малте. Једна од главних карактеристика овог трговинског ланца је да продаје искључиво производе под својим брендовима, што му омогућава да одржи ниже цене у односу на конкуренте.
Оно што „Еуроспин“ чини атрактивним за потрошаче јесте понуда квалитетних производа по нижим ценама у поређењу са традиционалним супермаркетима. Нове продавнице су простране, са површином од око 2.000 квадратних метара, и имају посебна одељења за месо, деликатесе, воће и поврће.
Финансијска снага и ширење у региону
Током 2022. године, „Еуроспин“ је остварио промет од 9,3 милијарде евра, што га сврстава међу најуспешније дисконтне ланце у Европи. За развој на српском тржишту биће задужена филијала „Еуроспин Еко“, која већ управља пословањем у Словенији и Хрватској.
У склопу своје експанзије, „Еуроспин“ је недавно отворио прве продавнице на Малти, док је у Хрватској у последњих неколико година отворио више десетина објеката, што показује озбиљност њиховог продора на нова тржишта.
Како се крећу цене у „Еуроспину“?
С обзиром на дисконтни концепт, цене у „Еуроспину“ су често ниже него у класичним супермаркетима. Према истраживању портала Мондо, неке од актуелних цена у овом ланцу су:
Конкуренција се појачава – стиже и „Carrefour“
Поред „Еуроспина“, српско тржиште ће у наредним годинама добити још једног великог играча – француски ланац „Carrefour“, који ће пословати кроз мастер франшизу грчке компаније Retail & More. Први супермаркети овог бренда у Србији могли би бити отворени већ у другој половини следеће године.
Са доласком два велика европска трговинска ланца, очекује се јача конкуренција на малопродајном тржишту, што би могло довести до бољих цена и шире понуде за потрошаче у Србији.