STIŽE "EUROSPIN" Italijanski diskontni gigant ulazi na srpsko tržište EVO ŠTA DONOSI!
Italijanski diskontni lanac Eurospin planira ulazak na srpsko maloprodajno tržište u naredne dve godine, a njegovi predstavnici već su u potrazi za lokacijama za izgradnju prodavnica. Prema informacijama iz trgovinskih krugova, u toku su razgovori sa dobavljačima za opremanje maloprodajnih objekata, što potvrđuje da je strategija širenja već u završnoj fazi.
Šta je „Eurospin“ i zašto je drugačiji od drugih?
Osnovan 1993. godine, Eurospin je najveći italijanski diskontni lanac, koji posluje sa više od 1.200 prodavnica širom Italije, Slovenije, Hrvatske i Malte. Jedna od glavnih karakteristika ovog trgovinskog lanca je da prodaje isključivo proizvode pod svojim brendovima, što mu omogućava da održi niže cene u odnosu na konkurente.
Ono što „Eurospin“ čini atraktivnim za potrošače jeste ponuda kvalitetnih proizvoda po nižim cenama u poređenju sa tradicionalnim supermarketima. Nove prodavnice su prostrane, sa površinom od oko 2.000 kvadratnih metara, i imaju posebna odeljenja za meso, delikatese, voće i povrće.
Finansijska snaga i širenje u regionu
Tokom 2022. godine, „Eurospin“ je ostvario promet od 9,3 milijarde evra, što ga svrstava među najuspešnije diskontne lance u Evropi. Za razvoj na srpskom tržištu biće zadužena filijala „Eurospin Eko“, koja već upravlja poslovanjem u Sloveniji i Hrvatskoj.
U sklopu svoje ekspanzije, „Eurospin“ je nedavno otvorio prve prodavnice na Malti, dok je u Hrvatskoj u poslednjih nekoliko godina otvorio više desetina objekata, što pokazuje ozbiljnost njihovog prodora na nova tržišta.
Kako se kreću cene u „Eurospinu“?
S obzirom na diskontni koncept, cene u „Eurospinu“ su često niže nego u klasičnim supermarketima. Prema istraživanju portala Mondo, neke od aktuelnih cena u ovom lancu su:
Konkurencija se pojačava – stiže i „Carrefour“
Pored „Eurospina“, srpsko tržište će u narednim godinama dobiti još jednog velikog igrača – francuski lanac „Carrefour“, koji će poslovati kroz master franšizu grčke kompanije Retail & More. Prvi supermarketi ovog brenda u Srbiji mogli bi biti otvoreni već u drugoj polovini sledeće godine.
Sa dolaskom dva velika evropska trgovinska lanca, očekuje se jača konkurencija na maloprodajnom tržištu, što bi moglo dovesti do boljih cena i šire ponude za potrošače u Srbiji.