Sačuvane vesti Pretraga Navigacija
Podešavanja sajta
Odaberi pismo
Odaberi grad
  • Novi Sad
  • Bačka Palanka
  • Bačka Topola
  • Bečej
  • Beograd
  • Inđija
  • Kragujevac
  • Leskovac
  • Niš
  • Pančevo
  • Ruma
  • Sombor
  • Stara Pazova
  • Subotica
  • Vršac
  • Zrenjanin

STIŽE "EUROSPIN" Italijanski diskontni gigant ulazi na srpsko tržište EVO ŠTA DONOSI!

30.01.2025. 17:26 17:38
Piše:
Izvor:
Dnevnik
Eurospin
Foto: eurospin.it/printscreen

Italijanski diskontni lanac Eurospin planira ulazak na srpsko maloprodajno tržište u naredne dve godine, a njegovi predstavnici već su u potrazi za lokacijama za izgradnju prodavnica. Prema informacijama iz trgovinskih krugova, u toku su razgovori sa dobavljačima za opremanje maloprodajnih objekata, što potvrđuje da je strategija širenja već u završnoj fazi.

Šta je „Eurospin“ i zašto je drugačiji od drugih?

Osnovan 1993. godine, Eurospin je najveći italijanski diskontni lanac, koji posluje sa više od 1.200 prodavnica širom Italije, Slovenije, Hrvatske i Malte. Jedna od glavnih karakteristika ovog trgovinskog lanca je da prodaje isključivo proizvode pod svojim brendovima, što mu omogućava da održi niže cene u odnosu na konkurente.

Ono što „Eurospin“ čini atraktivnim za potrošače jeste ponuda kvalitetnih proizvoda po nižim cenama u poređenju sa tradicionalnim supermarketima. Nove prodavnice su prostrane, sa površinom od oko 2.000 kvadratnih metara, i imaju posebna odeljenja za meso, delikatese, voće i povrće.

Finansijska snaga i širenje u regionu

Tokom 2022. godine, „Eurospin“ je ostvario promet od 9,3 milijarde evra, što ga svrstava među najuspešnije diskontne lance u Evropi. Za razvoj na srpskom tržištu biće zadužena filijala „Eurospin Eko“, koja već upravlja poslovanjem u Sloveniji i Hrvatskoj.

market
Foto: pixabay

U sklopu svoje ekspanzije, „Eurospin“ je nedavno otvorio prve prodavnice na Malti, dok je u Hrvatskoj u poslednjih nekoliko godina otvorio više desetina objekata, što pokazuje ozbiljnost njihovog prodora na nova tržišta.

Kako se kreću cene u „Eurospinu“?

S obzirom na diskontni koncept, cene u „Eurospinu“ su često niže nego u klasičnim supermarketima. Prema istraživanju portala Mondo, neke od aktuelnih cena u ovom lancu su:

Konkurencija se pojačava – stiže i „Carrefour“

Pored „Eurospina“, srpsko tržište će u narednim godinama dobiti još jednog velikog igrača – francuski lanac „Carrefour“, koji će poslovati kroz master franšizu grčke kompanije Retail & More. Prvi supermarketi ovog brenda u Srbiji mogli bi biti otvoreni već u drugoj polovini sledeće godine.

Sa dolaskom dva velika evropska trgovinska lanca, očekuje se jača konkurencija na maloprodajnom tržištu, što bi moglo dovesti do boljih cena i šire ponude za potrošače u Srbiji.

Izvor:
Dnevnik
Piše:
Pošaljite komentar