Schneider Electric фокус: Ширење партнерске мреже и посвећеност клијентима, иновацијама и развоју талената
Schneider Electric, глобални лидер у области енергетске ефикасности, аутоматизације и дигитализације, одржао је сусрет са представницима медија у Београду.
На овом догађају, представљени су кључни планови, као и нови директор компаније за Србију и Црну Гору, Милош Вуксановић. Присутни су били и Јелена Пејковић, директор продаје сектора за поуздана напајања и Драган Буача, директор продаје за крајње кориснике и сервисе. Компанија је најавила наставак динамичне експанзије и иновативних пројеката, као и даљи фокус на одрживост и развој локалних талената.
Вуксановић, који је своју каријеру градио унутар компаније почевши као практикант, истакао је да ће Schneider Electric у 2025. години наставити с јачањем локалне присутности, развојем талената и интеграцијом иновативних решења у poslovanje: "Schneider Electric је место где су запослени на првом месту. Кроз иновације, сарадњу и фокус на одрживост, оснажујемо наше тимове да се развијају и обликују будућност. У Србији, настављамо тренд раста – прошле године смо запослили 130 нових колега, а за 2025. планирамо отварање 70 нових позиција, са посебним фокусом на инжењере", изјавио је Вуксановић.
Он је додао и то да Schneider Electric пружа консултативни и персонализовани приступ клијентима и да посвећеност компаније иновацијама омогућава да се непрестано унапређују решења и услуге. Како је навео: „локални експертски тим, у сарадњи са партнерском мрежом, лако може прилагодити решења специфичним захтевима сваког клијента, чиме долазимо до највећег задовољства корисника.“
Представници компаније навели су и то да Schneider Electric глобално остварује око 20% својих прихода у области дата центара, а слична ситуација је и на нашем тржишту. Према речима Јелене Пејковић, директорке продаје сектора за поуздана напајања компаније Schneider Electric, ово је уједно и најбрже растући сегмент, подстакнут убрзаном дигитализацијом у свим секторима и експоненцијалним развојем вештачке интелигенције: „Велике количине података захтевају поуздане дата центре, а Schneider Electric нуди комплетан портфолио решења која осигуравају њихову поузданост, ефикасност и одрживост. До 2028. године, очекује се да ће се овај тржишни сегмент утростручити, а Schneider Electric је лидер у Србији и Црној Гори – присутни смо у свим великим дата центрима и сарађујемо са водећим телеком провајдерима“, изјавила је Јелена Пејковић.
Напредне технологије компаније, укључујући IoT и EcoStruxure решења, користе се не само за ефикасност дата центара, већ и за оптимизацију одржавања индустријске опреме. „Коришћењем података прикупљених путем сензора, омогућавамо динамичко планирање одржавања, смањујући трошкове и продужавајући век трајања опреме“, навео је Драган Буача, директор продаје за крајње кориснике и servise Schneider Electric. Он је додао и то да Connected Services Hub у Новом Саду надгледа опрему у више од 170 фабрика широм света, користећи анализу података за предвиђање кварова опреме и пружање корисних препорука нашим клијентима како би унапредили своје пословање.
Schneider Electric, проглашен најодрживијом компанијом на свету за 2024. годину ( од стране Time магазина и Statista), није само технолошки лидер, већ и кључни партнер у остваривању глобалних циљева одрживости. Кроз свој Schneider Sustainability Impact (SSI) програм који до 2025. године прати напредак у остваривању одрживих циљева, компанија је већ помогла купцима да смање емисију CO2за 800 милиона тона од 2018. године. Такође, 27% емисија угљен-диоксида највећих добављача смањено је у последње три године.
Schneider Electric компанија врши утицај (IMPACT) не само на глобалном нивоу већ и локално значајним доприносима заједници. Последња у низу донација реализована је на Факултету техничких наука у Новом Саду, где је опремљена лабораторија у оквиру Рачунарског центра. Такође, на Електротехничком факултету у Београду завршен је процес реконструкције и опремања читаонице. Поред ових донација, компанија сваке године реализује разне волонтерске акције, донације опреме школама, као и пројекте у сарадњи са организацијом ОПЕНС из Новог Сада. Кроз своје CSR programe (Corporate Social Reponsability), реализована је и кампања Млади електричари, а у оквиру ове кампање, за сваки продати комад опреме из Home and Distribution програма у електрорадњама, издвојили смо по 1 динар. Прикупљена средства биће намењена за набавку опреме која је неопходна за извођење практичне и теоријске наставе и донираће се електротехничким школама у Крагујевцу, Нишу, Кули и Београду.
Компанија остаје посвећена и инвестирању у образовање и развој младих talenata. Schneider Electric Fondacija CMT (Центар за младе таленте) нуди бесплатне часове математике и програмирања за све младе од 11-18 година, а упис траје током целе године. Поносно истичу и дугогодишњу сарадњу са техничким универзитетима широм Србије. Кроз своје програме праксе и стипендирања, компанија је створила прилике за будуће лидере. До сада је 735 студената учествовало у програму, а чак 40% њих сада је запослено у Schneider Electric-u. У 2024. години за програме праксе и стипендирања у Schneider Electric-u пријавило се преко 250 студената што доказује одрживу вредност сарадње и улагања у младе таленте.
Овим, Schneider Electric не само да имплементира иновативна енергетска и технолошка решења, већ активно доприноси изградњи одрживих заједница и развоју талентованих појединаца, стварајући тако темељ за одрживу будућност.
Na Newsroom-u више о свим вестима.
Промо