ИСТОРИЈСКО ИНТЕРЕСОВАЊЕ Рекордних 124.297 људи посетило овогодишњи Салон аутомобила у Београду А НЕКИ СУ СЕ И ПОНОВИЛИ СКУПИМ КОЛИМА
Овогодишњи 56. Међународни салон аутомобила и 17. Међународни сајам мотоцикала, квадова, скутера и опреме "Motopassion" посетило је рекордних 124.297 људи између 20. и 26. марта, саопштио је данас Београдски сајам.
На улазним капијама Београдског сајма регистровано је готово 10 одсто посетилаца више него прошле године, такође рекордној ауто-мото манифестацији.
"Оваквом изванредном посетом, Салон аутомобила оправдао је статус највећег светског сајамског догађаја у области аутомобилске и пратећих индустрија у марту, једног од 11 највећих овогодишњих међународних сајмова у свету и једног од само три међународна салона у Европи", наводи се у саопштењу.
Истакнуто је да је манифестација одржана у условима и даље присутних глобалних привредних, енергетских, комуникационих, технолошких и тржишних турбуленција у аутомобилској индустрији, изазваних како геополитичким превирањима тако и великим технолошким заокретима и новим концептима пословања.
Међутим, додаје се, за разлику од претходних година, у значајној мери су рехабилитовани комерцијални ефекат, уобичајени сајамски попусти и лагери возила за брзу испоруку.
Посетиоце и будуће купце додатно су привукли богатија него раније понуда модела, повољнија ситуација у вези са испоруком возила и њихова побољшана доступност, али и финансијски услови за куповину возила, повољније банкарске камате и друге погодности, које је нудио шири спектар банкарских и осигураватељских институција.
Српска асоцијација увозника возила и делова, која у чланству има све учеснике на српском ауто и мото тржишту, успела је да под сводовима Београдског сајма окупи историјски велики број од 257 излагача који су представили 105 аутомобилских и мото брендова са невероватних 180 новитета.
Чак 51 аутомобилски бренд премијерно је представио 80 модела, 12 брендова лаких привредних возила представило је 27 премијера, а 42 мото и АТВ бренда - 72 премијере.
Заступници брендова учинили су све да представе најновију понуду са међународног тржишта, пре свега нових електричних, хибридних и плуг-ин хибридних модела, као и последње генерације најновијих еколошки усавршених модела са конвенционалним погонима.
Према очекивањима, велику пажњу привукли су излагачи са азијског подручја, а у поређењу с претходним салоном аутомобила, када су учествовала три кинеска излагача, ове године их је било чак 20.
Посетиоци су нарочиту пажњу поклонили електричном моделу "фијат гранде панда", изузетно значајном не само за овдашњу привреду већ и за приближавање електричних возила српском тржишту и европским стандардима.
Ништа мање интересовање није владало ни за електрични "цитроен Ц3" чија производња такође ускоро почиње у фабрици Стелантис у Крагујевцу.
Овогодишњи "Motopassion" predstavio је изузетно богату понуду мотоцикала свих релевантних светских брендова, укључујући бројне премијере и нове моделе и опрему, чија продаја на тржишту из године у годину расте.
Салон је организовао Београдски сајам, заједно са партнерима - Српском асоцијацијом увозника возила и делова, Удружењем произвођача друмских возила Србије и ДДОР Осигурањем Нови Сад.