Општина Житиште уводи електронску контролу радног времена
ЖИТИШТЕ: Од 4. фебруара у Општинској управи у Житишту почеће да се примењује Правилник о електронској евиденцији и контроли радног времена.
Овим правилником биће уређена електронска евиденција радног времена и контрола поштовања радног времена запослених у Општинској управи у Житишту. Евидентираће се почетак и трајање радног времена, одмор у току рада, одсуствовање са рада и завршетак радног времена.
Правилником се уређује и начин управљања електронским системом евиденције радног времена, као и начин задуживања и употребе ИД магнетне картице. Регулисане су и ситуације при оштећењу, уништењу или губитку картице. При томе је утврђена и обавеза запосленог да долазак и одлазак са рада евидентира у електронском систему. Наведене су и последице пропуштања евидентирања.
Чланом 15. утврђено је да је запослени дужан да свој долазак на рад и сваки излазак из зграде у току радног времена евидентира. Одредбе правилника примењиваће се и на постављена и изабрана лица на сталном раду у органима Скупштине општине.
- Правилник је објављен у службеном листу, а и на огласној табли у општинској згради. Наведено је и упутство о начину евидентирања. Сви технички услови обезбеђени су, радницима су подељене картице и од 4. фебруара креће нови начин евидентирања – каже начелник Општинске управе у Житишту Младен Ајдуковић.
Он наводи да је циљ овог потеза да се рационалније користи радно време.
-Мислим да ће евиденција о раду сада бити много прецизнија – напомиње Ајдуковић.
Ж. Б.