„Дијамант” награђен за кампању намењену особама са дауновим синдромом
ЗРЕЊАНИН: На недавно одржаном Фестивалу друштвено одговорне комуникације у Србији, овогодишњу титулу најбоље друштвено одговорне кампање у Србији и статуету „Гран При кампање са сврхом” освојила је акција „Прати сунцокрет” зрењанинске компаније „Дијамант”.
У питању је кампања која је имала за циљ подршку особама са Дауновим синдромом и едукацију шире јавности о значају њихове инклузије у друштвене активности. Креирана је у сарадњи са дигиталном агенцијом „Жишка” и ПР агенцијом „Рајт”. Подсетимо, у оквиру акције, од милион продатих боца Дијамант уља одвојен је по један динар за донацију удружењима особа са Дауновим синдромом широм Србије.
– Поносни смо на чињеницу да су сврха и циљ кампање препознати и награђени од стране стручне јавности. Успели смо у почетној идеји, а то је да покажемо да у нашем друштву постоје особе које уз подршку свих нас могу много да постигну. Кампањом „Прати сунцокрет” обезбедили смо новчана средства за више удружења у земљи. Такође, допринели смо бољем разумевању проблема са којима се особе са Дауновим синдромом сусрећу – изјавила је бренд mеnayеrka компаније „Дијамант” Бојана Петрашек Дунђерски.
Она је за крај године најавила наставак кампање „Прати сунцокрет”.
– Ми у „Дијаманту” верујемо да компаније имају за циљ да покрећу нове теме и нуде решења којима се постижу бољи услови живота и руше неке баријере и предрасуде у друштву – додала је Бојана Петрашек Дунђерски.
Фестивал друштвено одговорне комуникације је први овакве врсте у Србији и региону. Један је и од првих у свету који је посвећен значају друштвене одговорности. Иницијатор је удружење „Жуте панталоне – Иницијатива за проучавање детињства и Концепт инкубатор друштвене одговорности”. Удружење жели да подстакне комуникацију усклађену са друштвеним циљевима, нарочито онима који се тиче добробити деце.
Ж. Б.