„Dijamant” nagrađen za kampanju namenjenu osobama sa daunovim sindromom
ZRENJANIN: Na nedavno održanom Festivalu društveno odgovorne komunikacije u Srbiji, ovogodišnju titulu najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji i statuetu „Gran Pri kampanje sa svrhom” osvojila je akcija „Prati suncokret” zrenjaninske kompanije „Dijamant”.
U pitanju je kampanja koja je imala za cilj podršku osobama sa Daunovim sindromom i edukaciju šire javnosti o značaju njihove inkluzije u društvene aktivnosti. Kreirana je u saradnji sa digitalnom agencijom „Žiška” i PR agencijom „Rajt”. Podsetimo, u okviru akcije, od milion prodatih boca Dijamant ulja odvojen je po jedan dinar za donaciju udruženjima osoba sa Daunovim sindromom širom Srbije.
– Ponosni smo na činjenicu da su svrha i cilj kampanje prepoznati i nagrađeni od strane stručne javnosti. Uspeli smo u početnoj ideji, a to je da pokažemo da u našem društvu postoje osobe koje uz podršku svih nas mogu mnogo da postignu. Kampanjom „Prati suncokret” obezbedili smo novčana sredstva za više udruženja u zemlji. Takođe, doprineli smo boljem razumevanju problema sa kojima se osobe sa Daunovim sindromom susreću – izjavila je brend menayerka kompanije „Dijamant” Bojana Petrašek Dunđerski.
Ona je za kraj godine najavila nastavak kampanje „Prati suncokret”.
– Mi u „Dijamantu” verujemo da kompanije imaju za cilj da pokreću nove teme i nude rešenja kojima se postižu bolji uslovi života i ruše neke barijere i predrasude u društvu – dodala je Bojana Petrašek Dunđerski.
Festival društveno odgovorne komunikacije je prvi ovakve vrste u Srbiji i regionu. Jedan je i od prvih u svetu koji je posvećen značaju društvene odgovornosti. Inicijator je udruženje „Žute pantalone – Inicijativa za proučavanje detinjstva i Koncept inkubator društvene odgovornosti”. Udruženje želi da podstakne komunikaciju usklađenu sa društvenim ciljevima, naročito onima koji se tiče dobrobiti dece.
Ž. B.