ОПШТЕ УДРУЖЕЊЕ ПРЕДУЗЕТНИКА МОЖЕ КОРИСТИТИ ГРБ И ИМЕ ЗРЕЊАНИНА Стари занати у служби промоције града
ЗРЕЊАНИН: Скупштина града дала је сагласност члановима Општег удружења предузетника Зрењанин да користе име и грб града у сврху промоције производа сертификованих старих заната.
Опште удружење је захтев за коришћење имена и грба града поднело 6. марта.
„Доношењу одлуке о давању сагласности приступило се из потребе израде заједничке брошуре којом ће се објединити и представити на једнобразни начин сертификовани стари занати са територије града Зрењанина, а у циљу појачавања препознатљивости и конкурентности на тржишту као ознаке квалитета”, стоји у образложењу скупштинске одлуке.
Председник Општег удружења предузетника Мирослав Ђурић оцењује да је ово од изузетног значаја за саме произвођаче, јер ће брошура допринети промоцији локалних занатлија и њихових производа, док ће лого бити коришћен у сврху обележавања искључиво ручно рађених производа за које произвођач поседује важећи сертификат.
Стари занати имају немерљив значај за очување традиције и они својим аутентичним, јединственим и изнад свега квалитетним производима обогаћују туристичку понуду нашег града. Сматрамо да би једнообразно обележавање производа додатно појачало препознатљивост и конкурентност на тржишту као ознаке квалитета – истиче Ђурић.
Према његовим речима, употреба налепнице са логом, који потврђује да се ради о ручно израђеном производу, биће значајан корак у промоцији овдашњих занатлија и њиховог рада.
Иначе, Град Зрењанин је лане, другу годину заредом, доделио бесповратна средства за развој и ревитализацију послова који се сматрају уметничким и старим занатима, односно пословима домаће радиности. За ове намене су у градском буџету издвојена два милиона динара, а уговоре о додели бесповратних средства потписало је осморо сертификованих занатлија.
Пројекат „Стари занати - нова шанса” реализује Дневник Војводина прес, а суфинансира Покрајински секретаријат за културу, јавно информисање и односе са верским заједницама. Ставови изнети у подржаном медијском пројекту нужно не изражавају ставове органа који је доделио средства.