OPŠTE UDRUŽENJE PREDUZETNIKA MOŽE KORISTITI GRB I IME ZRENJANINA Stari zanati u službi promocije grada
ZRENJANIN: Skupština grada dala je saglasnost članovima Opšteg udruženja preduzetnika Zrenjanin da koriste ime i grb grada u svrhu promocije proizvoda sertifikovanih starih zanata.
Opšte udruženje je zahtev za korišćenje imena i grba grada podnelo 6. marta.
„Donošenju odluke o davanju saglasnosti pristupilo se iz potrebe izrade zajedničke brošure kojom će se objediniti i predstaviti na jednobrazni način sertifikovani stari zanati sa teritorije grada Zrenjanina, a u cilju pojačavanja prepoznatljivosti i konkurentnosti na tržištu kao oznake kvaliteta”, stoji u obrazloženju skupštinske odluke.
Predsednik Opšteg udruženja preduzetnika Miroslav Đurić ocenjuje da je ovo od izuzetnog značaja za same proizvođače, jer će brošura doprineti promociji lokalnih zanatlija i njihovih proizvoda, dok će logo biti korišćen u svrhu obeležavanja isključivo ručno rađenih proizvoda za koje proizvođač poseduje važeći sertifikat.
Stari zanati imaju nemerljiv značaj za očuvanje tradicije i oni svojim autentičnim, jedinstvenim i iznad svega kvalitetnim proizvodima obogaćuju turističku ponudu našeg grada. Smatramo da bi jednoobrazno obeležavanje proizvoda dodatno pojačalo prepoznatljivost i konkurentnost na tržištu kao oznake kvaliteta – ističe Đurić.
Prema njegovim rečima, upotreba nalepnice sa logom, koji potvrđuje da se radi o ručno izrađenom proizvodu, biće značajan korak u promociji ovdašnjih zanatlija i njihovog rada.
Inače, Grad Zrenjanin je lane, drugu godinu zaredom, dodelio bespovratna sredstva za razvoj i revitalizaciju poslova koji se smatraju umetničkim i starim zanatima, odnosno poslovima domaće radinosti. Za ove namene su u gradskom budžetu izdvojena dva miliona dinara, a ugovore o dodeli bespovratnih sredstva potpisalo je osmoro sertifikovanih zanatlija.
Projekat „Stari zanati - nova šansa” realizuje Dnevnik Vojvodina pres, a sufinansira Pokrajinski sekretarijat za kulturu, javno informisanje i odnose sa verskim zajednicama. Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva.