Алибаба надмашио процене, приходовао 9,7 млрд долара
ПЕКИНГ: Кинеска компанија Алибаба, једна од највећих онлајн продавница на свету, пријавила је 61-процентни раст прихода у четвртом кварталу своје фискалне године, услед бољих резултата у трговинској делатности од очекиваних.
Приходи Алибабе су у периоду јануар-март достигли 61,9 милијарди јуана (9,73 милијарде долара), док су аналитичари које је анкетирао Ројтерс очекивали приходе од 58,9 милијарди јуана.
Из компаније, такође, предвиђају 60-процентни раст прихода у текућој фискалној години која завршава 31. марта 2019. године, што је више у односу на 58-процентни раст из 2017-2018. године.
Најновији резултати указују на две године узастопног кварталног раста прихода изнад 50 процената, иако нове пословне инвестиције и консолидација Алибабиног 33-процентног удела у Ент фајненшелу (Ант Финанциал) настављају да врше притисак на профитне маргине.
Кинески гигант Алибаба је веома заинтересован и за улазак на српско тржиште, и очекује да ће Министарство трговине, туризма и телекомуникација Србије до септембра потписати с том корпорацијом меморандум о сарадњи у области туризма и онлајн плаћања.
Тај меморандум би, како је недавно рекла државна секретарка Татјана Матић, омогућио израду српског туристичког павиљона на Алибабиној онлајн платформи "Fliggy" за промоцију туризма у Кини, на којој би била представљена Србија као туристичка дестинација и њена туристичка понуда, као и увођење плаћања путем "али пеја" за кинеске туристе у Србији.