clear sky
-1°C
15.01.2025.
Нови Сад
eur
117.1442
usd
114.2982
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

ЗАВРШЕНИ РАДОВИ У ЗОНИ НАДВОЖЊАКА Партизанска улица отвара се за саобраћај

15.02.2023. 08:13 08:18
Пише:
Фото: Дневник/Радивој Хаџић

Партизанска улица ће данас од 15.30 часова постати проходна за саобраћај, будући да су завршени радови у зони надвожњака, због чије је градње та улица прошле године затворена.

Рушење старог и изградња новог надвожњака почели су 10. маја 2022., и тада је објављено да ће радови бити завршени до средине октобра. Након тога, померени су рокови, најпре до средине децембра, да би се потом на сајту ЈП „Путеви Србије” појавила вест да ће радови ипак бити завршени 15. фебруара. 

Иако је Партизанска, од раскрснице те улице с Руменачком и Улицом Корнелија Станковића, јуче још увек била затворена за саобраћај, радови су завршени и, како смо сазнали, од данас ће бити отворена за моторна возила.

Подсећања ради, надвожњак у Партизанској улици један је од девет предвиђених надвожњака између Новог Сада и Врбаса. У склопу градње брзе пруге између војвођанске престонице и Мађарске, односно од Врбаса и Келебије, предвиђено их је укупно 20, као и 11 подвожњака.

Пруга Нови Сад – Суботица, чија је градња у току, дуга је 108 километара и то је трећа деоница пруге за велике брзине кроз Србију, од Београда до границе са Мађарском, а извођач је кинески конзорцијум „China Railway Интернатионал” и „China Communications Цонструцтион Company”. 

Према уговору, рок за завршетак је 33 месеца од потпуне обуставе саобраћаја на целој траси, односно до краја 2024. године, а вредност радова је 1,16 милијарди долара.

Градња брзе пруге у Србији, дуге 183 километра, која ће повезати Београд и Суботицу, односно Келебију, започета је 2017. године. Тада су почели радови на деоници између Старе Пазове и Новог Сада, дугој 40,4 километра, што је било поверено руској компанији „РЖД Интернешнл”, а годину касније отпочела је градња трасе од Београда до Старе Пазове. Трасу од главног града до Старе Пазове градио је кинески конзорцијум. Прве две деонице брзе пруге су завршене и саобраћај између Београда и Новог Сада успостављен је 19. марта prеthodnе године. 

Ј. Вукашиновић

Пише:
Пошаљите коментар