У Новом Саду за пет година изграђено пет булевара
У градњу пет булевара на територији Новог Сада, у периоду од 2015. до 2020. године, уложено је 4,4 милијарде динара, подсећају из Градске управе за грађевинско земљиште и инвестиције и напомињу да је ове године планирана израда пројекта саобраћајних површина, са пратећом инфраструктуром, на Булевару цара Лазара, те да је за то предвиђено 55 милиона динара из градског buyеta.
- У циљу унапређења услова за ефикасније и безбедније одвијање саобраћаја, изграђено је више саобраћајница булеварског типа. Приликом пројектовања градских саобраћајница, створена је комплетна, сигурна и одржива мрежа саобраћајне инфраструктуре, која одговара свим учесницима у саобраћају - наведено је на сајту Градске управе за грађевинско земљиште и инвестиције.
Током 2015. године, изградњом четврте деонице, укупне дужине око 3.100 метара, Булевар Европе је повезан са ауто-путем Суботица – Београд, а тај нови излазно-улазни правац смањио је гужве и растеретио друге путне правце у граду.
Три значајне саобраћајнице завршене су 2019. године. Надлежни објашњавају да су, изградњом саобраћајних површина и пратеће инфраструктуре на Сентандрејском путу, од Приморске до Велебитске, дужине 1.380 метара, регулисане гужве на веома фреквентном транзитном путу и једном од улазно-излазних праваца за Нови Сад, што је, пак, допринело и развоју комуналне инфраструктуре у делу града преко канала ДТД. Изградњом продужетка Улице Бате Бркића, односно деонице дужине 550 метара, од Булевара Јована Дучића до Футошког пута, растерећене су друге главне саобраћајнице на Новом насељу, што је омогућило и урбанизацију насеља Сателит.
У оквиру уређења Креативног дистрикта, Новосађанима познатијег као Кинеска четврт, реконструисан је Булевар деспота Стефана, те изграђена нова деоница, дужине 420 метара, од раскрснице са Шекспировом улицом до Моста слободе.
Наредне, 2020. године, Булевар Јована Дучића продужен је за око 330 метара и спојен са Улицом Драгослава Срејовића, што је веома растеретило саобраћај на Новосадском путу, али и омогућило и остварен континуалан ток саобраћаја од Булевара ослобођења до Улице краља Петра Првог у Ветернику.
Ј. В.
Фото: УГЗИ