Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

ОБЕЛЕЖЕНО 15 ГОДИНА РАДА ТОНС-А Бренд изградили на утисцима туриста

26.10.2023. 14:23 14:26
Пише:
Фото: Град Нови Сад

У присуству великог броја званица, свечано је обележено 15 година рада Туристичке организације Града на развоју и промоцији туризма Новог Сада.

Свечаности је присуствовао заменик градоначелника Новог Сада Игор Црнобарац који је честитајући годишњицу истакао да ТОНС већ деценију и по предано ради на унапређењу понуде и повезивању са сродним организацијама и туроператерима и медијским кућама, у циљу привлачења што већег броја туриста у Нови Сад.

- Резултат тог рада очитује се у више од 100 публикација од којих су неке објављене на чак 18 језика, затим успешним наступима на домаћим и међународним сајмовима и догађајима, али и у престижним наградама и признањима. Ипак, да се озбиљно ради на промоцији Новог Сада највише говори податак да је у последњих 15 година наш град угостио два милиона туриста који су остварили више од четири милиона ноћења, а да смо прошле године имали рекордан број ноћења од чак више од пола милиона, што представља пораст од 247 процената у односу на годину када је ТОНС основан - изјавио је Игор Црнобарац.

Он је додао да је понасан на такве резултате, али и да они обавезују да се још више ради како би наведене цифре биле надмашене.

- Настављамо да развијамо град, путну инфраструктуру ширимо мрежу пространих булевара, тргова али и бициклистичких стаза, паркова, зелених оаза. Пројекат уређења Алмашког краја који подразумева обнову 20 улица и 600 објеката, као и пројекат измештања саобраћаја из Градића допринеће стварању нових туристичких локација у Новом Саду захваљујући којима ће се гости у нашем граду задржавати дуже- додао је Црнобарац.

Директор Туристичке организације Града Новог Сада Бранислав Кнежевић указао је на чињеницу да су теренски рад и разговори са људима основа успешног рада на развоју ТОНС-а.

 - Основа је била и јесте теренски рад и разговори са привредницима, угоститељима, винарима, организаторима догађаја и другима. Па када укрстите потребе и утиске туриста, са потребама, жељама и идејама привреде добијете врло јасан пут за даљи рад и развој. Управо на утисцима туриста изградили смо и нови бренд ТОНС-а- објаснио је Кнежевић нагласивши да без развоја нема промоције, али и да без добре промоције развој туристичких производа остаје невидљив.

 

Пише:
Пошаљите коментар