OBELEŽENO 15 GODINA RADA TONS-A Brend izgradili na utiscima turista
U prisustvu velikog broja zvanica, svečano je obeleženo 15 godina rada Turističke organizacije Grada na razvoju i promociji turizma Novog Sada.
Svečanosti je prisustvovao zamenik gradonačelnika Novog Sada Igor Crnobarac koji je čestitajući godišnjicu istakao da TONS već deceniju i po predano radi na unapređenju ponude i povezivanju sa srodnim organizacijama i turoperaterima i medijskim kućama, u cilju privlačenja što većeg broja turista u Novi Sad.
- Rezultat tog rada očituje se u više od 100 publikacija od kojih su neke objavljene na čak 18 jezika, zatim uspešnim nastupima na domaćim i međunarodnim sajmovima i događajima, ali i u prestižnim nagradama i priznanjima. Ipak, da se ozbiljno radi na promociji Novog Sada najviše govori podatak da je u poslednjih 15 godina naš grad ugostio dva miliona turista koji su ostvarili više od četiri miliona noćenja, a da smo prošle godine imali rekordan broj noćenja od čak više od pola miliona, što predstavlja porast od 247 procenata u odnosu na godinu kada je TONS osnovan - izjavio je Igor Crnobarac.
On je dodao da je ponasan na takve rezultate, ali i da oni obavezuju da se još više radi kako bi navedene cifre bile nadmašene.
- Nastavljamo da razvijamo grad, putnu infrastrukturu širimo mrežu prostranih bulevara, trgova ali i biciklističkih staza, parkova, zelenih oaza. Projekat uređenja Almaškog kraja koji podrazumeva obnovu 20 ulica i 600 objekata, kao i projekat izmeštanja saobraćaja iz Gradića doprineće stvaranju novih turističkih lokacija u Novom Sadu zahvaljujući kojima će se gosti u našem gradu zadržavati duže- dodao je Crnobarac.
Direktor Turističke organizacije Grada Novog Sada Branislav Knežević ukazao je na činjenicu da su terenski rad i razgovori sa ljudima osnova uspešnog rada na razvoju TONS-a.
- Osnova je bila i jeste terenski rad i razgovori sa privrednicima, ugostiteljima, vinarima, organizatorima događaja i drugima. Pa kada ukrstite potrebe i utiske turista, sa potrebama, željama i idejama privrede dobijete vrlo jasan put za dalji rad i razvoj. Upravo na utiscima turista izgradili smo i novi brend TONS-a- objasnio je Knežević naglasivši da bez razvoja nema promocije, ali i da bez dobre promocije razvoj turističkih proizvoda ostaje nevidljiv.