НОВОСАЂАНКА ИСКАЛИЛА БЕС НА ДРУШТВЕНИМ МРЕЖАМА ЗБОГ СИТУАЦИЈЕ У КОЗМЕТИЧКОМ САЛОНУ Једни јој пружили подршку, други осули паљбу по њој
У препискама се може видети да су из салона обавестили девојку да је у обавези да уплати 3.500 динара због отказивања термина, уз пратеће инструкције за плаћање
Козметички салони у Србији често уводе нове политике пословања које изазивају велико незадовољство међу корисницима. Једна од најновијих и "најконтроверзнијих" пракси је наплата отказивања термина, чак и ако клијент унапред обавести салон.
Са оваквом ситуацијом недавно се сусрела једна девојка из Новог Сада која је због неодложних обавеза морала да откаже заказан третман лица у новосадском салону. Међутим, иако је, наводи, салону новонасталу ситуацију јавила чак 10 сати раније, није наишла на разумевање.
"Закажем третман лица у једном салону у Новом Саду, искрсне ми нешто, нема шансе да стигнем. Јавим се да откажем десет сати раније и они ми кажу политика фирме је да се уплати 3.500 уколико је прошло мање од 24х до термина. Ово пишем јер ми треба негде да каналишем свој бес и огорченост, али ја сам глупача наравно платила како ме не би развлачили", написала је девојка и поделила преписку коју је имала са салоном.
У препискама се може видети да су из салона обавестили девојку да је у обавези да уплати 3.500 динара због отказивања термина, уз пратеће инструкције за плаћање.
Она је најпре реаговала с негодовањем, постављајући им питање да ли заиста плаћа и заказивање и отказивање услуге, али је на крају, наводи, ипак одлучила да плати. Такође, нагласила је да јој приликом заказивања нису јасно ставили до знања да ће морати да плати пун износ услуге, чак и ако не дође због непредвиђених околности.
"Зашто си им платила? Ово је изнуда новца"
Објава Новосађанке изазвала је различите реакције на поменутој мрежи. Док су неки сматрали да је начин пословања козметичког салона крајње безобразан, други су ипак стали у њихову одбрану.
"Зашто си им платила? Ово је изнуда новца", "Други пут дефинитивно немој да плаћаш. Тачније, надам се да неће бити другог пута ни теби, нити било коме. Много су безобразни!", "Кад буду имали уговор при заказивању који има клаузулу о наплати пропуштеног термина, тад могу да се заје*авају овако с људима. До тад...", "Потпуно беспотребно бачен новац. Класично вас навукли. Без љутње, али доказ да грађани неки плаћају све што се од њих тражи", "Не могу да верујем да сте им за безобразлук платили тражени износ", писали су они.
"Хајде да поштујемо туђе време"
Они који су се сложили са политиком салона, изнели су своје мишљење.
"Извини али не извини, имаш ово обавештење на профилу. Тако да јесте политика фирме. Размишљаш на време и откажеш бар дан унапред. 10х је касно", "У праву су. Јутрос си схватила...браво. А шта мислиш, ко финансира њихове плате ако им тако пола муштерија схвати да не могу да дођу на третман? Хајде да се мало саберемо и поштујемо туђе време."
blic.rs/kurir.rs/dnevnik.rs