Конкурс Пољопривредног факултета за најкреативнији промотивни слоган
Пољопривредни факултет у Новом Саду расписао је конкурс за избор промотивног слогана који би га представио на најбољи начин, те је позвао све ученике завршних разреда средњих школа и гимназија у АП Војводини да пруже креативни допринос, водећи се одликама као што су једноставност, јасноћа, памтљивост и изазивање позитивних реакција.
Како би стекли утисак о мисији и визији ове високошколске установе, њеним студијским и истраживачким програмима, као и досадашњој маркетиншкој комуникацији, савет свим учесницима конкурса, који траје до 1. маја, јесте да се информишу на веб-страници Пољопривредног факултета, те друштвеним мрежама Инстаграм, Фејсбук и Јутјуб.
Предлог текста треба да садржи максимално десет речи, да буде оригиналан, креативан и да на интересантан начин саопштава идеју у вези са Пољопривредним факултетом. Појединци или креативни тимови треба да један предлог слогана на српском језику пошаљу на имејл bojana.popovic@polj.edu.rs, са насловом „Конкурс промо слоган Пољопривредни факултет”.
Уз оригинални предлог потребно је доставити име и презиме аутора, адресу и контакт податке (имејл и телефон), те статус ученика средње школе (фотографија стране из ђачке књижице која садржи основне податке о подносиоцу предлога).
Након што комисија изабере шест најбољих слогана, они ће бити објављени на друштвеним мрежама Пољопривредног факултета од 8. до 22. маја, а предлози са највише лајкова, који се прикупљају до 12 часова 22. маја, биће коришћени у промотивне сврхе. Награда за прво место је 30.000 динара, за друго 20.000, а за треће 10.000. Преостала три најбоље оцењена предлога освајају промотивни поклон Пољопривредног факултета. Резултати ће бити објављени 25. маја на интернет страници факултета, као и на његовим друштвеним мрежама.
С. М-ћ