Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Конференција „Више знања, бољи посао” окупила стручњаке у „Мастер центру”

26.09.2019. 10:38 10:42
Пише:
Фото: Dnevnik.rs

Конференција „Више знања, бољи посао”, у организацији „Бест Бранд Friendly”, окупила је у „Мастер центру” Новосадског сајма предузетнике и предузетнице, који су имали прилику да од стручњака у различитим областима сазнају како да унапреде своје пословање или да уђу у предузетничке воде.

По речима организаторке конференције Марије Радојчић, жеља је била да кроз такав догађај схвате да цео живот треба да уче, поготово уколико желе да раде и стварају, јер напретка без знања нема. Она је истакла да су на конференцију довели изузетне предаваче, који су говорили о томе колико је учење свакодневна потреба јер људи на овим просторима тога нису свесни.

Практичне савете о томе како да што боље представе свој производ или услугу на друштвеним мрежама и, уопште, на интернету, говорио је маркетинг-стручњак Милан Маглов. Он је објаснио да је данас све теже презентовати свој бренд путем друштвених мрежа, те да пре неколико година конкуренција није била толика па је тада и било лакше издвојити се.

– Сада је оглашавање на друштвеним мрежама скупље и много је изазовније доћи до своје циљне групе, али, дефинитивно, није немогуће – нагласио је Маглов, и додао да друштвене мреже у односу на друге медије то чине брже и једноставије. – Путем друштвених мрежа циљано долазимо до специфичне публике која би требало да буде наша и да помогнемо бизнису да и приходује од тога. Уколико се људи одлуче на то да свој бизнис презентују путем друштвених мрежа, треба то да раде у континуитету. Треба направити план о томе нпр. колико објава месечно је потребно, на који начин желе да се представе и комуницирају с публиком и слично. Код нас је оглашавање јефтиније него у неким европским земљама, стога је драгоцено то искористити јер ће оно бити скупље у будућности.

Учесници конференције слушали су и томе како жене у руралним подручјима могу бити економски независне, али и како да предузетници развију и мотивишу свој тим. Успешни предузетници ставили су кроз свој пример нагласак на то да је и у Србији могуће успети, живети и стварати, али да су битни труд и стално улагање у знање.

Постављање циљева веома битно

Учесници конференције су од оснивача првог „НЛП института” и „Coaching академије” Славице Сквајер могли сазнати како да постављају себи циљеве и планирају свој предузетнички живот.

– Већина има погрешну представу о томе и зато је важно да од почетка разумеју да морају да замисле прво о томе какав живот желе да живе, а онда и креирају фирму која ће такав живот да подржи – казала је Славица Сквајер. – Деси се касније да им фирма „поједе” живот, зато је битно да креирају фирму према ономе како желе да га живе. У Америци статистика каже да 96 одсто фирми пропадне у првих десет година, а претпостављам да ни у Србији није боље. Људи брзо пропадну јер имају превелика очекивања, прецене оно што могу постићи прву годину. Не схватају да треба да раде десетак година да би то постало нешто што подржава њихов живот.

Текст и фото: В. Бијелић

 

Пише:
Пошаљите коментар