ИЗНАЈМЉИВАЊЕ СВЕЧАНИХ ТОАЛЕТА Хаљина на дан за девојачки сан
Новосађанка Мирјана Којадиновић недавно је покренула пројекат „Хаљина на дан” и отворила салон који нуди решење за све који желе да се на важним догађајима сваки пут појаве у другој хаљини.
Њено prеthodno менаџерско искуство рада у ИТ фирми, искуство у модној индустрији, али и практичност, били су предуслови за отварање салона у Тржном центру „Лупус”, где се хаљине могу пробати и изнајмити.
„Хаљина на дан” пројекат је који Новосађанкама, али и гошћама нашег града нуди изнајмљивање хаљина по приступачним ценама, али и простор у који свако може однети очувану венчаницу или свечану тоалету и на тај начин ослободити свој ормар.
– Изнајмљивање постаје све популарније у свету, али и код нас, а логично је да ћемо свечану хаљину, поготово венчаницу, обући само једном и зашто онда да трошимо пола плате или целу да бисмо једном заблистале на догађају и на друштвеним мрежама? – каже Мирјана Којадиновић. – Много природних ресурса је потребно искористити да би се произвели свила, сатен, тил... зато је то пројекат за жене, за економичност, заједницу, лепоту и природу.
Пројекат „Хаљина на дан” углавном се рекламира онлајн на „Фејсбуку” и „Инстаграму”, а у Мирјанин салон хаљине доноси велики број жена, како из Новог Сада, тако и из Београда, Ниша и Крагујевца. Она открива и да жене које донесу своје хаљине добијају 20 одсто новца од целокупне цене изнајмљивања, што је отприлике износ који и њој остаје када одбије трошкове хемијског чишћења и професионалног фотографисања донетих хаљина.
У данашње време успона друштвених мрежа и феномена инфлуенсера, изнајмљивање брендираних хаљина, али и оних непознатих креатора, за Новосађанке може бити квалитетно и повољно решење. Још неки од разлога изнајмљивања су посете конгресима, сајмовима, али и кумства, свадбе и остали свечани догађаји. У Србији таква врста салона још увек није популарна, па самим тим ни профит од изнајмљивања хаљина није велики.
Мирјана за наш лист наводи да се профитабилност сваког новог пројекта прве године мери искључиво кроз успешност маркетинга. – Маркетинг „од уста до уста” је најтеже постићи, то траје, али фирма која уђе у свакодневицу људи обично постаје успешна те стога и ја себе сматрам успешном – рекла је Мирјана, и додала да се идеја тог пројекта допада свима те да је салон посећен и да се људи непрестано интересују и распитују за нови тренд изнајмљивања свечаних тоалета.
В. Велисављев