ДА ЛИ ОВО РЕШАВА ГУЖВЕ ИСПРЕД ЕЛЕКТРОВОЈВОДИНЕ Нови шалтери за мање чекања
Много Новосађана већ дуже време има проблема с рачунима за утрошену струју – а углавном се жале због неочитавања потрошње, неблаговременог достављања рачуна, нереално високих/увећаних рачуна и немогућности да се тај проблем реши преко мејла или телефоном.
Због тога се испред зграде „Електровојводине” формирају дугачки редови потрошача који на шалтерима желе директно да уложе рекламацију, а треба очекивати да ће сада чекања бити мање јер је отворено седам нових шалтера.
У саопштењу из Електропривреде Србије истиче се да је „Електродистрибуција Србије”, у чијој надлежности је очитавање бројила, јавност раније обавестила да је у Војводини после 20 година уведен нови софтвер и да се процес модернизације и примене новог софтвера одвијао упоредо с редовним активностима те да је долазило до одређених застоја. У ЕДС, такође, наглашавају да корисници неће бити оштећени.
Сви купци који сматрају да рачуни за електричну енергију не одговарају потрошњи могу уложити приговор снабдевачу, односно „Електропривреди Србије” путем мејла [email protected] или лично у некој од пословница, указују из ЕПС-а.
ЕПС ће одмах по пријему, рекламацију проследити Оператору Дистрибутивног система, односно „Електродистрибуцији Србије” на контролу. Уколико накнадна контрола ЕДС-а установи да је дошло до пропуста, на основу исправљених података о потрошњи купцу ће бити испоручен коригован рачун. Из овог предузећа уверавају све кориснике да ЕПС свакој рекламацији приступа темељно и са дужном пажњом јер је циљ – задовољан купац.
Д. Мл.