Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

ДА ЛИ ОВО РЕШАВА ГУЖВЕ ИСПРЕД ЕЛЕКТРОВОЈВОДИНЕ Нови шалтери за мање чекања

01.10.2024. 15:03 15:12
Пише:
ред
Фото: Дневник (С. Шушњевић)

Много Новосађана већ дуже време има проблема с рачунима за утрошену струју – а углавном се жале због неочитавања потрошње, неблаговременог достављања рачуна, нереално високих/увећаних рачуна и немогућности да се тај проблем реши преко мејла или телефоном.

Због тога се испред зграде „Електровојводине” формирају дугачки редови потрошача који на шалтерима желе директно да уложе рекламацију, а треба очекивати да ће сада чекања бити мање јер је отворено седам нових шалтера. 

У саопштењу из Електропривреде Србије истиче се да је „Електродистрибуција Србије”, у чијој надлежности је очитавање бројила, јавност раније обавестила да је у Војводини после 20 година уведен нови софтвер и да се процес модернизације и примене новог софтвера одвијао упоредо с редовним активностима те да је долазило до одређених застоја. У ЕДС, такође, наглашавају да корисници неће бити оштећени.

електровојводина
Фото: Дневник (С. Шушњевић)

Сви купци који сматрају да рачуни за електричну енергију не одговарају потрошњи могу уложити приговор снабдевачу, односно „Електропривреди Србије” путем мејла [email protected] или лично у некој од пословница, указују из ЕПС-а. 

ЕПС ће одмах по пријему, рекламацију проследити Оператору Дистрибутивног система, односно „Електродистрибуцији Србије” на контролу. Уколико накнадна контрола ЕДС-а установи да је дошло до пропуста, на основу исправљених података о потрошњи купцу ће бити испоручен коригован рачун. Из овог предузећа уверавају све кориснике да ЕПС свакој рекламацији приступа темељно и са дужном пажњом јер је циљ – задовољан купац.

Д. Мл. 

Извор:
Дневник
Пише:
Пошаљите коментар