DA LI OVO REŠAVA GUŽVE ISPRED ELEKTROVOJVODINE Novi šalteri za manje čekanja
Mnogo Novosađana već duže vreme ima problema s računima za utrošenu struju – a uglavnom se žale zbog neočitavanja potrošnje, neblagovremenog dostavljanja računa, nerealno visokih/uvećanih računa i nemogućnosti da se taj problem reši preko mejla ili telefonom.
Zbog toga se ispred zgrade „Elektrovojvodine” formiraju dugački redovi potrošača koji na šalterima žele direktno da ulože reklamaciju, a treba očekivati da će sada čekanja biti manje jer je otvoreno sedam novih šaltera.
U saopštenju iz Elektroprivrede Srbije ističe se da je „Elektrodistribucija Srbije”, u čijoj nadležnosti je očitavanje brojila, javnost ranije obavestila da je u Vojvodini posle 20 godina uveden novi softver i da se proces modernizacije i primene novog softvera odvijao uporedo s redovnim aktivnostima te da je dolazilo do određenih zastoja. U EDS, takođe, naglašavaju da korisnici neće biti oštećeni.
Svi kupci koji smatraju da računi za električnu energiju ne odgovaraju potrošnji mogu uložiti prigovor snabdevaču, odnosno „Elektroprivredi Srbije” putem mejla [email protected] ili lično u nekoj od poslovnica, ukazuju iz EPS-a.
EPS će odmah po prijemu, reklamaciju proslediti Operatoru Distributivnog sistema, odnosno „Elektrodistribuciji Srbije” na kontrolu. Ukoliko naknadna kontrola EDS-a ustanovi da je došlo do propusta, na osnovu ispravljenih podataka o potrošnji kupcu će biti isporučen korigovan račun. Iz ovog preduzeća uveravaju sve korisnike da EPS svakoj reklamaciji pristupa temeljno i sa dužnom pažnjom jer je cilj – zadovoljan kupac.
D. Ml.