КО ПАЗАРИ НА ТЕМУ ОВО ТРЕБА ДА ЗНА! Шта да радите ако нисте задовољни својом куповином? Ивана затражила новац назад па се ОДУШЕВИЛА
Ивана је недавно одлучила да куповину обави путем популарне онлајн платформе Тему. Наручила је производ који јој се допао, али када је пакет стигао уследило је разочарање. Уместо очекиване робе, добила је артикал погрешне величине и боје, уз то и оштећен.
Није желела да губи време, те је контактирала са корисничком службом Темуа и затражила повраћај новца уз враћање робе. Одговор који је добила потпуно ју је изненадио. Тему јој је поручио да ће јој износ од 1.627 динара бити враћен, али да нема потребе да им враћа производ.
- Одрадила сам повраћај робе због оштећеног производа, неодговарајуће боје и величине. Новац ће бити враћен, али робу не морам да им шаљем. Не разумем зашто, јер мени не треба - испричала је Ивана.
Њено искуство изазвало је велику пажњу у Фејсбук групи посвећеној размени искустава са куповином на Тему-у. Једна од чланица групе потврдила је да Тему не захтева поврат робе уколико се ради о мањем износу.
"Неко је наручивао са мог налога на Тему све и свашта, одмах сам обрисала картицу": Душица узнемирила пола Србије!
Овај потез компаније изазвао је подељене реакције. Док једни сматрају да је ово позитиван и практичан приступ који штеди време и новац купцима, други се питају да ли је дугорочно одржив и да ли може довести до злоупотреба.
Подсетимо, још једно позитивно искуство са Темуом имао је и извесни Драган, који је помоћу ове платформе дошао до таблета који је купио за 43 евра, ког би иначе платио 120. То је одлучио да подели и са осталим љубитељима јефтине куповине, чиме је изазвао велику пажњу на друштвеним мрежама.