Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

Нови хит у свету попуста

„Црни петак“ је прошлост! СТИГЛА ЈЕ НОВА МАНИЈА Сазнајте зашто сви ТРАЖЕ КАРТУ, а не телевизоре

07.11.2024. 18:26 18:59
Пише:
путовање
Фото: pixabay/ilustracija

Прво је био Црни петак, затим сајбер понедељак...

Сада потрошачи имају разлога да купују на мрежи један дан дуже. „Путнички уторак“ - први уторак након америчког празника Дана захвалности - циља на оне који траже попусте на путовања, а не на телевизоре са равним екраном.

Интересовање за претрагу за „Travel Tuesday“ порасло је за више од 500 одсто од 2021. до 2023. године, према извештају који је у четвртак објавио "McKinsey & Company".

Претрага је највећа међу америчким и канадским потрошачима, али интересовање расте и у Аустралији, Уједињеном Краљевству, Холандији и Шпанији.

петак
Фото: pixabay/ilustracija

Али то не спречава азијске компаније да ускоче у продају како би досегле глобалну клијентелу.

Кристен Џенингс Граф, директорка продаје и маркетинга у "Bavah Reserve", еко-одмаралишту на индонезијским острвима Риау, рекла је да је њена компанија покренула своју прву промоцију „Travel Tuesday“ 2023. године.

„Имали смо понуду која је била избор - надоградња, попуст или један бесплатан лет“, рекла је она. „То нам је донело добру продају.”

Мекинзијев извештај под насловом „Путовање у уторак је стварно - и расте“, показало је да су резервације хотела, авио-компанија и крстарења међу америчким путницима порасле на „Путнички уторак“ прошле године, који се догодио 28. новембра 2023.

Резервације авио-компанија су тог дана скочиле за више од 60%, а крстарења за више од 50%, у односу на двонедељни период пре и после, наводи се у извештају.

путовање
Фото: pixabay.com/ilustracija

Резервације хотела су такође скочиле за 28 одсто, иако су их незнатно помрачиле резервације направљене дан раније, а то је био сајбер понедељак, наводи се у извештају. Претраге за „Cyber Monday“ су далеко веће од „Travel Tuesday“, али интересовање за први опада, показало је.

„Резервације путовања направљене у уторак су надмашиле оне направљене у сајбер понедељак“, рекао је Рајан Ман, партнер у Мекинзијевој пракси за путовања, логистику и инфраструктуру и један од аутора извештаја.

Али Ман упозорава да "Travel Tuesday" можда неће учинити за туристичку индустрију оно што је Црни петак учинио за малопродају.

За оне који су спремни да резервишу, могу пронаћи попусте на авионске карте, крстарења и пакете путовања, а многи хотели нуде 20-30% попуста на најбоље доступне цене. Путници могу да погледају понуде „Travel Tuesday“ од 2023. да би стекли идеју шта да очекују ове године.

Део потрошње на крају године

Суочени са растућим путним трошковима и инфлаторним притисцима, путници кажу да је проналажење добре понуде главни приоритет.

путовање
Фото: pixabay/ilustracija

Дан предвиђен за попусте за путовања може бити победа за путнике и прилика за компаније да повећају приход током периода када је обично затишје у резервацијама, наводи McKinsei. Крајем новембра/почетком децембра често се сматра да је прекасно за зимске резервације и прерано за летње, наводи се у извештају.

То би такође могао бити начин да добијете део празничне потрошње на крају године, у којој већ дуго доминирају физички поклони.

Више од половине Американаца (58%) каже да радије троше новац на путовања уместо на куповину, према Зимској анкети о путовањима из 2024. компаније за личне финансије "ValletHub".

Најбоља искуства била су за забаву (59%) и путовања (54%), према истраживању "Амек" објављеном у септембру.

(Извор: CNBC)/Блиц

Извор:
Блиц
Пише:
Пошаљите коментар