Нови хит у свету попуста
„Црни петак“ је прошлост! СТИГЛА ЈЕ НОВА МАНИЈА Сазнајте зашто сви ТРАЖЕ КАРТУ, а не телевизоре
Прво је био Црни петак, затим сајбер понедељак...
Сада потрошачи имају разлога да купују на мрежи један дан дуже. „Путнички уторак“ - први уторак након америчког празника Дана захвалности - циља на оне који траже попусте на путовања, а не на телевизоре са равним екраном.
Интересовање за претрагу за „Travel Tuesday“ порасло је за више од 500 одсто од 2021. до 2023. године, према извештају који је у четвртак објавио "McKinsey & Company".
Претрага је највећа међу америчким и канадским потрошачима, али интересовање расте и у Аустралији, Уједињеном Краљевству, Холандији и Шпанији.
Али то не спречава азијске компаније да ускоче у продају како би досегле глобалну клијентелу.
Кристен Џенингс Граф, директорка продаје и маркетинга у "Bavah Reserve", еко-одмаралишту на индонезијским острвима Риау, рекла је да је њена компанија покренула своју прву промоцију „Travel Tuesday“ 2023. године.
„Имали смо понуду која је била избор - надоградња, попуст или један бесплатан лет“, рекла је она. „То нам је донело добру продају.”
Мекинзијев извештај под насловом „Путовање у уторак је стварно - и расте“, показало је да су резервације хотела, авио-компанија и крстарења међу америчким путницима порасле на „Путнички уторак“ прошле године, који се догодио 28. новембра 2023.
Резервације авио-компанија су тог дана скочиле за више од 60%, а крстарења за више од 50%, у односу на двонедељни период пре и после, наводи се у извештају.
Резервације хотела су такође скочиле за 28 одсто, иако су их незнатно помрачиле резервације направљене дан раније, а то је био сајбер понедељак, наводи се у извештају. Претраге за „Cyber Monday“ су далеко веће од „Travel Tuesday“, али интересовање за први опада, показало је.
„Резервације путовања направљене у уторак су надмашиле оне направљене у сајбер понедељак“, рекао је Рајан Ман, партнер у Мекинзијевој пракси за путовања, логистику и инфраструктуру и један од аутора извештаја.
Али Ман упозорава да "Travel Tuesday" можда неће учинити за туристичку индустрију оно што је Црни петак учинио за малопродају.
За оне који су спремни да резервишу, могу пронаћи попусте на авионске карте, крстарења и пакете путовања, а многи хотели нуде 20-30% попуста на најбоље доступне цене. Путници могу да погледају понуде „Travel Tuesday“ од 2023. да би стекли идеју шта да очекују ове године.
Део потрошње на крају године
Суочени са растућим путним трошковима и инфлаторним притисцима, путници кажу да је проналажење добре понуде главни приоритет.
Дан предвиђен за попусте за путовања може бити победа за путнике и прилика за компаније да повећају приход током периода када је обично затишје у резервацијама, наводи McKinsei. Крајем новембра/почетком децембра често се сматра да је прекасно за зимске резервације и прерано за летње, наводи се у извештају.
То би такође могао бити начин да добијете део празничне потрошње на крају године, у којој већ дуго доминирају физички поклони.
Више од половине Американаца (58%) каже да радије троше новац на путовања уместо на куповину, према Зимској анкети о путовањима из 2024. компаније за личне финансије "ValletHub".
Најбоља искуства била су за забаву (59%) и путовања (54%), према истраживању "Амек" објављеном у септембру.
(Извор: CNBC)/Блиц