Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

ПРОЈЕКАТ О ШТЕТНОМ УТИЦАЈУ БРЗЕ МОДЕ НА ЖИВОТНУ СРЕДИНУ Гимназијалци тестирали апликацију „Бранд”

04.07.2024. 11:14 11:38
Пише:
Фото: Дунав 1245

У ишчекивању новог двогодишњег пројекта у оквиру програма ЕРАСМУС+, К22О-ВЕТ  под називом „ЕцоСпаце“ (Повезивање пољопривреде и биодиверзитета са проширеном стварношћу) Удружење „Дунав 1245” приводи крају пројекат „Бранд” (Подстицање младих ка одговорном и одрживом избору у модној индустрији), који финансира ЕУ у оквиру Ерасмус+ програма и окупља партнере из шест земаља - Аустије, Данске ,Грчке, Малте, Пољске и Србије.

У завршници тог пројекта Удружење „Дунав 1245”  је у сарадњи са Карловачком гимназијом организовало презентацију резултата и едукацију на енглеском језику 20. јуна у свечаној сали те школе, чему је присуствовало 45 ученика.

Учесници су били млади између 16 и 18 година, имајући у виду истраживање да људи од 17 до 24 године углавном купују у продавницама брзе моде, више од било којих других старосних група, имају више новца од било ког другог младог потрошача у историји и већина својих расположивих прихода троши на нову одећу.

По речима председника тог удружења Рајка Маринковића, све је било усмерено ка томе да се подигне свест младих људи о концепту еко-моде као и о штетном утицају брзе моде на животну средину и да се промовише скуп етичких, еколошких и одрживих ставова према модној индустрији.

- Резултати „БРАНД” пројекта, као и сам пројекат, на коме се радило две године, решавају недостатак знања, носећи снажне иновативне елементе који су пажљиво дизајнирани и планирани и сходно томе су младим учесницима догађаја били представљени. Ученици су користили своје мобилне телефоне да тестирају апликацију „БРАНД” која је дизајнирана тако да укључује таб-секторе - каже Маринковић. 

У Удружењу  „Дунав 1245” очекују да ће квалитет и атрактивност резултата имати утицај на младе који желе да заштите животну средину,  и да утичу на друге да  праве зелене опције у модној индустрији.

Зорица Милосављевић

Пише:
Пошаљите коментар