МОБИ БАНКА ПОСТАЈЕ YЕTTEL BANK
Прва дигитална банка у Србији постаје Yettel Банк. Моби Банка представила је нови бренд и мобилну апликацију и најавила период интензивних припрема до 24. маја када ће званично постати Yettel Банк.
Велика трансформација остварује се захваљујући додатном капиталу од 33 милиона евра које PPF Група обезбеђује Банци у петогодишњем инвестиционом циклусу, који је већ почео. Део ове планиране дугорочне финансијске подршке већ је инвестиран у апликацију и ИТ инфраструктуру. Овим је најављена нова ера дигиталног банкарства, која ће променити финансијски сектор какав познајемо.
„Сигуран сам да не постоји бољи начин да прославимо 10 година постојања. Наш нови бренд и нова апликација пружиће корисницима оно што и заслужују – најбоље корисничко искуство. Креирањем синергије између банкарског и телекомуникационог сектора створили смо велики потенцијал да кроз пример добре праксе проширимо наш модел пословања“, рекао је Александар Богдановић, председник Извршног одбора Моби Банке и додао: „Желим да изразим посебну захвалност Народној банци Србије, чија је визија и мотивација створила стимулативно окружење, без ког наш циљ не би био остварив“.
Yettel Банк апликација, створена на темељима иновација, биће представљена кроз три фазе. Током прве фазе, од почетка јуна, кориснике очекује постепено упознавање са делом нових функционалности у Yettel Банк мобилној апликацији уз истовремену доступност постојеће апликације. Овај приступ обезбедиће довољно времена за адаптацију на новитете, од којих је веома значајно биометријско логовање као најсавременији сигурносни стандард који подиже ниво безбедности. У овој фази биће омогућене и бројне друге функционалности које ће корисничко искуство учинити још пријатнијим, попут тамног и светлог режима и паметног прегледа активних производа на почетној страници апликације.
Друга фаза очекује се током лета и од тог тренутка корисницима ће бити доступна само нова Yеttеl Банк мобилна апликација. Поред свих постојећих функционалности у савременом дизајну и у складу са иновативним софтверским решењима, ова фаза ће обухватати и екстерна плаћања на број мобилног телефона (опција Пренеси). До краја године биће реализована и последња фаза трансформације у којој ће бити доступна финална верзија апликације.
„Током протекле две године, од када смо лансирали Yettel бренд, увидели смо да делимо визију са банком: да желимо да учинимо дигитални и банкарски свет једноставнијим и лакшим. У Yettelu нудимо мобилне услуге, фиксне услуге за домаћинства, мноштво садржаја у нашој апликацији, и сада, финансијске услуге кроз Yettel банку. Тиме развијамо и заједно нудимо корисницима јединствен екосистем телекомуникационих и банкарских производа и услуга на једном месту”, рекао је Мајк Мишел, генерални директор Yettela у Србији.
Моби Банка крунисала је своју трансформацију и најавила наставак експанзије и додатно проширење тима који већ броји близу 500 запослених, од којих посебну пажњу заслужује значајно проширење у ИТ тиму и сектору задуженом за развој производа, који су порасли за више од 50% у односу на prеthodnu годину. Захваљујући таквом појачању Банка започиње ново поглавље и то уз прославу десетогодишњице доследности дигиталној оријентацији уз скоро 800.000 клијената који свакодневно награђују њихов пут унапређења и раста.
Унутар PPF Групе, Yettel и Yettel Банк, као две одвојене компаније, наставиће заједнички рад на стварању иновативног, одрживог и персонализованог корисничког искуства. Уз нову апликацију, јединствене понуде и транспарентни приступ, Yettel Банк ће бити банка у покрету у којој технологија добија људску страну.
Сазнајте више на линку.
(Промо)