Пиће с колегама после посла излази из моде, генерација З мења правила
ЛОНДОН: Истраживање компаније Тоталџобс у Великој Британији на узорку од 2.400 радника и 250 запослених показало је да више од трећина испитаника сматра да је конзумација алкохола са колегама са посла, некада обавезни део дружења, "превазиђена", а нове трендове потврђује и генерација З која више воли да се дружи без алкохола.
Велике комапаније као што су Сејлсфорс, Убер и Џет ограничавају присуп алкохолу на радном месту или га потпуно забрањују, преноси Би-Би-Си.
Последњих деценија људи полако напуштају дружење колега са посла уз алкохол, тврди обласни директор хуманитарне организације Алкохол Чејнџ за Велс Ендрју Мисел.
Мисел сматра да до ових промена трендова долази због тога што људи више мисле о здрављу и безбедности, али и о могућем неадекватном понашању на радном месту услед конзумације алкохола.
Дружење запослених уз алкохол ствара додатни притисак на запослене који не уживају у оваквој врсти забаве.
Ако се подреде обичајима у својој компанији, угрозиће свој систем вредности, репутацију, чак и безбедност.
Ако буду избегавали окупљања уз алкохол, то може да ограничи њихову каријеру и стварање нових пословних контаката.
Мисел верује да ће се главна промена десити када представници генерације З, који нису толико наклоњени алкохолу, преузму водеће позиције, посебно у секторима где је заједничко испијање алкохола обавезани део радне културе.
Нико неће званично променити правила, неће бити великих речи, али друштвени притисак ће учинити своје, тврди Мисел.