Мајкрософт додаје вештачку интелигенцију у пакет програма Офис
ВАШИНГТОН: Компанија Мајкрософт данас је објавила нове планове како да вештачку интелигенцију учини доступном већем броју корисника, као одговор на достигнућа ривалске компаније Гугл у истој области.
Како наводи Ројтерс, Мајкрософт је данас представио нови ''Копилот'', односно асистента-вештачку интелигенцију, за пакет Мајкрософт 365, који обухвата Ворд, Ексел, ПауерПоинт и Аутлук.
''Верујемо да ће ова следећа генерација вештачке интелигенције откључати нови талас раста продуктивности', рекао је данас извршни директор Мајкрософта Сатја Надела, у дану када су цене акција Мајкрософта порасле за око 4 одсто.
Ројтерс наводи да је помама за улагањем и прављење нових производа базираних на вештачкој интелигенцији започела прошлогодишњим пуштањем у рад ChatGPT-ja, односно апликације за ћаскање са вештачом интелигенцијом, која је, како се наводи, показала потенцијал такозваних великих језичких модела.
Таква технологија учи из већ постојећих и доступних података како да креира нови садржај, а ове недеље компанија која је креирала ту апликацију, ОпенАИ, најавила је лансирање верзије ГПТ-4.
Функције те апликације подражава Мајкрософтова апликација Копилот, а из те компаније најављују да ће апликација ''подстаћи више људи да користи пакет Офис и повећати раздвајање у односу на конкуренте''.
Током презентације објављене данас, Копилот је овако описао себе: ''Мајкрософт ради на снижавању трошкова и повећању верности брзине модела, али није навео колико се Копилот замара'', а наводи се да је уместо ''замарања'', апликација требало да говори о ''slojеvitosti'' (тиеринг уместо тиринг на енглеском).
Потпредседник компаније Мајкрософт Џон Фридмен је рекао да ћаскање са Мајкрософтовом апликацијом представља највеће искуство из којег апликација може да учи.
''На пример, корисник може да упита: ''Реци мом тиму како да ажурирамо стратегију производа'', а вештачка интелигенција ће узимати податке из мејлова од тог јутра, састанака или четова'', рекао је Фридмен.
Он је додао да на дуге стазе, вештачка интелигенција треба да буде персонализованија.
''Често терамо људе да се прилагоде машинама и системима које смо направили. Ово је ствар која ће почети да се прилагођава вама'', закључио је Фридмен.