Твитер распродаје имовину, фрижидере и компјутере, па и неонски лого
ВАШИНГТОН: Велики неонски знак, корпоративни логотип Твитера, тренутно је достигао цену од 17.500 долара, а поред тога компанија милијардера Елона Маска аукцијски продаје апарате за еспресо, више фрижидера и компјутере.
Извршни директор Твитера Илон Маск жели драстично да смањи трошкове, јер су многе компаније зауставиле своје рекламне кампање на његовој друштвеној мрежи, што је наводно проузроковало и кашњење у измирењу обавеза за пословне просторије, преноси ЦНБС.
Заинтересовани купци могу да погледају асортиман робе из просторија у Сан Франциску коју Твитер жели да прода, преко интернет сајта Херитејџ глобал партнерс, који спроводи аукцију.
Више организација за људска права позвало је компаније да престану да се оглашавају на Твитеру због навода да та друштвена мрежа не успева да спречи ширење говора мржње и другог увредљивог садржаја на својој платформи.