Мтс трећу годину заредом најбоља мобилна мрежа у Србији
БЕОГРАД: Телеком Србија је, према мерењима РАТЕЛ-а, трећу годину заредом најбоља мобилна мрежа у Србији, а генерални директор те компаније Владимир Лучић каже за Танјуг да је то очекиван резултат, с обзиром на велика улагања Телекома у мрежу.
Регулаторна агенција за електронске комуникације и поштанске услуге (РАТЕЛ) је и ове године спровела мерења квалитета мобилних мрежа у Србији.
"Имамо најновије вести и са поносом можемо да кажемо да је РАТЕЛ и ове године објавио своја независна мерења квалитета мобилних мрежа, које иначе ради од 2017. године, и ми смо три године заредом мрежа број један, мрежа са убедљиво најбољим квалитетом", рекао је Лучић.
Казао је да је очекивано да Телеком буде на првом месту након великих улагања у мрежу и због тога што Телеком има добре стручњаке.
Лучић је напоменуо да Телеком сада има, како је рекао, скоро 2.900 "сајтова" са базним станицама и да су по томе у великој предности у односу на конкуренцију.
Ове године смо посебно интензивирали развој и имамо рекорд пошто смо имплементирали више од 1.200 4Г станица.
"Тиме смо више од 85 одсто територије Србије покрили са квалитетним 4Г сигналом и 98,2 одсто станонивштва има квалитатан 4Г сигнал", рекао је Лучић Танјугу.
Телеком је, истиче челник Телекома, допринео развоју интернета и у руралним подручјима.
"Трудили се да поправимо квалитет 4Г у том сегменту. Изузетна ми је част и што смо, поред тога, сада лидери и у изградњи квалитетне оптичке мреже, а у у мобилној држимо корак, што су показли и ови резултати РАТЕЛ-а", навео је Лучић.
Додао је да Телеком са добијеним оценама квалитета може да се похвали као и најбољи европски оператери.
"Изградити, развијати и одржавати најбољу мобилну мрежу у Србији није наш ултимативни циљ, већ средство да корисницима пружимо најбоље и најквалитетније услуге на тржишту. Чињеница да је наша мобилна мрежа већ три године узастопно најбоља и то по мерењима РАТЕЛ-а, једине званичне националне институције у Србији надлежне за мерење квалитета мобилних мрежа, јасно говори о нашој посвећености корисницима и константном улагању у модернизацију инфраструктуре", навео је он.
Лучић је захвалио свим колегама на том заједничком успеху, а корисницима још једном поручио да наставе да уживају користећи услуге Телекома.
"А ми ћемо се трудити да и у будућности оправдамо њихово поверење", додао је Лучић.
Напоменуо је да ће кредитни аранжман који је пре два дана потписан између Европске инвестиционе банке и Телекома Србија, који подразумева инвестирање 70 милиона евра за увођење 5Г телекомуникационе мреже и проширење постојеће 4Г мреже, широм Србије значајно утицати на додатно унапређење корисничког искуства путем имплементације инфраструктуре последње генерације.
Како је рекао, подршка ЕИБ-а ће омогућити да 60 одсто грађана Србије добије приступ најсавременијој 5Г мрежи и да се погодности 4Г мреже прошире тако да буду приступачне скоро свим грађанима.
Benchmarking мобилних мрежа (упоредна процена) спроведен је током септембра, октобра и новембра ове године.